A RateHawk bővíti szállodaértékelési adatbázisát

A RateHawk.com, az utazási szakemberek online hotel, repülőjegy és transzfer foglalási rendszere új együttműködést jelentett be az utazási iparág egyik vezető vállalatával, az Expedia Grouppal.

A RateHawk partnerei mostantól hozzáférhetnek az olyan platformok értékeléseinek széleskörű adatbázisához, mint az Expedia, a Hotels.com és a Vrbo. Korábban a RateHawk csak a saját szolgáltatásából és a TripAdvisor felhasználóktól származó visszajelzéseket jelenítette meg.

Az együttműködés révén az utazási szakemberek hozzáférhetnek a piac egyik legátfogóbb szállodai visszajelzéseihez.

Az Expedia Group platformjairól származó értékelések egyesítésének köszönhetően a RateHawk értékelési adatbázisa látványosan 17,8%-kal nőtt, és jelenleg több mint 136 millió ellenőrzött értékelést tartalmaz szállodákról, apartmanokról és egyéb szálláshelyekről világszerte. Minden újonnan csatlakoztatott platform magas szintű normákat és követelményeket támaszt a vélemények benyújtásával kapcsolatban, biztosítva, hogy azok valódi vendégektől származzanak. Az értékelési adatbázis további bővítése segít az utazási irodáknak a tudatos szálloda választásban, és abban, hogy a kiválasztott lehetőségek megfeleljenek az ügyfelek igényeinek és elvárásainak.

Felix Spielman, az Emerging Travel Group, a RateHawk anyavállalatának vezérigazgatója elmondta: „A RateHawk elkötelezett olyan eszközök fejlesztése mellett, amelyek segítik a turisztikai szakemberek  hatékonyabb munkáját. Platformunk 220 országban 2,2 millió szálláslehetőséget kínál. A lehetőségek széles skálájában való navigálás bonyolultnak és időigényesnek tűnhet. A korábbi vendégek  tapasztalatait és hiteles meglátásait figyelembe véve az utazási irodák szűkíthetik a választékot, és az ügyfeleik számára legmegfelelőbb szálláshelyekre koncentrálhatnak. Ez jelentősen megkönnyíti a döntéshozatalt, és az utazóknak    emlékezetes élményben lesz része.”

Az újonnan hozzáadott értékelések már elérhetőek a RateHawk portálján. Ez az új tartalom nagyobb lefedettséget biztosít az USA, valamint Ázsia és Európa szálláshelyeiről

November elején  a RateHawk bejelentette az arculatváltását és a felhasználói felület frissítéseit. Az új grafika tükrözi a RateHawk elkötelezettségét, hogy fokozza az utazási irodák hatékonyságát, és lehetőséget biztosítson számukra a kiemelkedő munkavégzésre.

Forrás: RateHawk.com


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.