A SPAR évek óta eredményesen működik együtt magyar termelőkkel, gyártókkal, érdekképviseleti szervezeteikkel. Július 9-én Sümeg mellett a dunántúli régió kistermelőivel és gazdáival találkozott a cég vezetősége, a rendhagyó helyszín egy jánosmajori pajta volt.
A résztvevők szerint a találkozó jó kezdő lépés volt egy kölcsönös előnyökön alapuló együttműködés kialakításához - közölte közleményben a SPAR. A kereskedelmi lánc célja, hogy minőségi, de kisebb mennyiségben termelt magyar élelmiszerek, kis helyi termelők és gyártók is piacra léphessenek a SPAR üzletein keresztül. Azt mondják: így előnyhöz jutnak a magyar tájegységek, és az ott megtermelt élelmiszerek a vásárlókhoz elérve szélesebb körben ismertté válnak.
A kereskedelmi lánc idén egész éven át tartó kampányt futtat "A mi Magyarországunk, a mi SPAR-unk!" szlogennel, amelynek során a magyar termékeket népszerűsíti.
(Marketinginfo.hu)