A világ legnagyobb gyorsétteremláncának adózott nyeresége 1,23 milliárd dollár volt az április és június közötti három hónapban, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző esztendő hasonló időszakához képest. A részvényenként profit 1,13 dollárra rúgott, ez egy hajszállal magasabb a Bloomberg 1,12 dolláros elemzői konszenzusánál.
A vállalat árbevétele 5,2 százalékkal 5,95 milliárd dollárra emelkedett a negyedévben. A bővülés elsősorban a hideg italok iránti kereslet megugrásának köszönhető, miután mind az Egyesült Államokban, mind Európában igen meleg a nyár. A legalább 13 hónapja nyitva tartó üzletek forgalma 4,8 százalékkal haladta meg az egy évvel ezelőtti. Az Egyesült Államokban 3,7, az öreg kontinensen 5,2, míg Ázsiában, a Közel-Keleten és Afrikában együttesen 4,6 százalékos növekedésről adott számot a gyorsétteremlánc.(Ecoline)