Ez pedig a Termékfejlesztő Munkacsoport. Vezetője Módli Ilona, tagok: Kálmán István, Jávorkai Péter, Musatics Éva és Virág Anna.
A csoport nem titkolt célja, hogy olyan leisure és incentive programokat tudjon a tagsága elé tárni, amelyek eddig ismeretlenek voltak, esetleg azért, mert a programgazda valahol vidéken található, vagy azért, mert a programgazdának nem voltak meg a megfelelő marketing eszközei. Ezzel a MABEUSZ szeretné elősegíteni tagságának, hogy olyan új programokat ajánlhassanak a külföldi partnereiknek, amivel fel lehet kelteni a vendégek érdeklődését Magyarország iránt - tudtuk meg.
"Amellett, hogy országunknak megvan a korábban jól bevált image rendszere, ideje új ötletekkel ezeket felfrissíteni, hiszen a korral fejlődnünk kell. Ahogy azt kutatások is bizonyítják, a turisták manapság nem feltétlenül ismereteket akarnak szerezni, hanem sokkal inkább élményeket gyűjteni. Ezzel a lépéssel feltétlenül szeretne a MABEUSZ az Magyar Turizmus Zrt. újszerű prezentációja mellé állni és kifejezni egyetértő szándékát a megújhodás területén" - fogalmaz a szövetség.
A
munkacsoport megtartotta első megbeszélését, melynek
fő témája egy a szolgáltatókat összefogó adatbázis elkészítése volt, ebben különböző alvállalkozók (szállodák, éttermek, programgazdák) képviseltetik magukat.
Az adatbázis bővítése érdekében kéri a Mabeusz az új termékkel rendelkező
szállodákat (akik ismerik és alkalmazzák azt az árkialakítási struktúrát, amely
jutalékrendszerre egy beutaztató irodának szüksége van), éttermeket és
programgazdákat, hogy ajánlataikkal keressék fel a Magyar Beutaztatók
Szövetségét.
A jelentkezők írják le az új programot, adják meg rövid elnevezését, E-mail címüket valamint telefonszámukat Virág Annának: [email protected]