A DDB és az M&C Saatchi maradt a Tourism Australia tenderének utolsó fordulójában, a végleges koncepciókat május végén mutatták be Sydney-ben. Az utóbbi ügynökség egyébként korábban már készített kampányt a megbízónak „Hol a véres pokolban vagy?” címmel, aminek sztereotípiái, idiotizmusa sokaknál – főleg a brit toryknál – kivágta a biztosítékot. Egyes vélekedések szerint a Tourism Australia éppen azért írta ki a tendert, mert meg akart szabadulni a három éve neki dolgozó M&C Saatchi-tól.
{video|id=434|width=425|height=344}
A pályázat végül a DDB győzelmével zárult, ez az ügynökség nyerte el a 85 millió fontos megbízást.
A Tourism Australia a DDB-re bízott új kampánnyal megvárja Baz Luhrmann Ausztrália című filmjének novemberi londoni bemutatóját. A vállalat ezzel is a marketinglehetőségeket akarja kihasználni.
{video|id=434|width=425|height=344}
A pályázat végül a DDB győzelmével zárult, ez az ügynökség nyerte el a 85 millió fontos megbízást.
A Tourism Australia a DDB-re bízott új kampánnyal megvárja Baz Luhrmann Ausztrália című filmjének novemberi londoni bemutatóját. A vállalat ezzel is a marketinglehetőségeket akarja kihasználni.