A kampány fő üzenete, hogy a Velencei-tó Európa egyik legideálisabb, ugyanakkor még a világ szeme elől elrejtett, „titkos” nyaralási helyszín a családosok számára.
A többhetes kampány egy felvezető szakasszal kezdődött Ausztria egyik kedvelt zenei rádiócsatornáján, az Antenne 102,5 adón (http://antennewien.oe24.at). A teaser reklám-spotokban két kisgyermek meséli el, hogy egy fantasztikus „titkos” tó partján vannak, ahol sok csoda történik velük, s remekül érzik magukat.
A narrátor a www.deinsee.at (a te tavad) micorsite-ra csalogatja az érdeklődőket, ahol helyesen megválaszolt kvíz kérdések segítségével juthatunk el a megfejtéshez, miszerint a titkos és csodálatos-tó: a Velencei-tó. A helyes megfejtők közül 2 osztrák család a nyár elején a Velencei-tóhoz utazik, s élményekkel és programokkal teli útjukra elkíséri őket a rádió riportere is. Az élménybeszámolók alapján újabb kedvcsináló rádió-spotok kerülnek sugárzásra, magyarországi nyaralásra invitálva a több százezer rádióhallgatót.
Ausztria hazák második legnagyobb turisztikai forráspiaca, s a rövid üdülések terén hazánk dobogós utazási célterület az osztrákok számára.
A nyári főszezonban hasonló tematikájú rádiókampány készül majd az osztrák piacon, a balatoni turizmus élénkítése céljából is.
Az MT Zrt. ausztriai képviseletének kampányairól, valamint marketing- és üzleti tervéről további információ található a képviselet honlapján, ahonnan letölthetőek és meghallgathatóak a most futó rádió-spotok is: http://www.ungarn-tourismus.at/multimedia