A meghívottak - köztük lapunk munkatársa - megtekintették az E Terminál júniusban átadott hipermodern S3-as szatellitjét (beszálló részlegét), ahonnan a légitársaság hosszú távú járatainak többsége indul. A különleges építészeti megoldások révén ezen a területen fogadják majd a jövő évtől az új Airbus A380-as óriásgépeket is.
Az S3-ban hatalmas, minden igényt kielégítő üzleti váróterem is helyet kapott, de a turistaosztályon utazók is számos kényelmi szolgáltatásra számíthatnak: a széles és komfortos ülések egy részéhez lehajtható asztalka is tartozik, mellettük dugaljakat helyeztek el, aki pedig legszívesebben ledőlne pihenni, azokat különleges formájú bőrheverők várják. A terminál végéből közvetlen közelről gyönyörködhetünk a le- és felszálló gépekben, a távolban az Eiffel-tornyot is láthatjuk. Az S3-as beszálló szatellitet a reptér üzemeltetője, az Aéroports de Paris építette, és kizárólag az Air France, illetve a SkyTeam szövetséghez tartozó többi légitársaság használhatja. Az Air France stratégiájában kulcsszerepet játszik az átszálló forgalom további bővítése, ezért volt szükség a megfelelő modern infrastruktúra kialakítására. A fejlesztések ezzel még nem értek véget a repülőtéren, ugyanis 2007 októberében, illetve decemberében nyílik meg az S3 beszálló szatellit még befejezetlen két további része. Átadása után a létesítmény évi 8,5 millió utas fogadására lesz képes. Ez év végétől fokozatosan munkába áll az új integrált csomagválogató rendszer is. 2008 áprilisában újra megnyílik a 2E terminál, ahol összesen 10 kapu áll majd az interkontinentális, 7 pedig a középtávú járatok rendelkezésére. 2008 őszén avatják fel a T2G nevű terminált, amely az Air France regionális járatait fogadja majd. A légitársaság további újításairól jövő héten számolunk be olvasóinknak.
Az S3-ban hatalmas, minden igényt kielégítő üzleti váróterem is helyet kapott, de a turistaosztályon utazók is számos kényelmi szolgáltatásra számíthatnak: a széles és komfortos ülések egy részéhez lehajtható asztalka is tartozik, mellettük dugaljakat helyeztek el, aki pedig legszívesebben ledőlne pihenni, azokat különleges formájú bőrheverők várják. A terminál végéből közvetlen közelről gyönyörködhetünk a le- és felszálló gépekben, a távolban az Eiffel-tornyot is láthatjuk. Az S3-as beszálló szatellitet a reptér üzemeltetője, az Aéroports de Paris építette, és kizárólag az Air France, illetve a SkyTeam szövetséghez tartozó többi légitársaság használhatja. Az Air France stratégiájában kulcsszerepet játszik az átszálló forgalom további bővítése, ezért volt szükség a megfelelő modern infrastruktúra kialakítására. A fejlesztések ezzel még nem értek véget a repülőtéren, ugyanis 2007 októberében, illetve decemberében nyílik meg az S3 beszálló szatellit még befejezetlen két további része. Átadása után a létesítmény évi 8,5 millió utas fogadására lesz képes. Ez év végétől fokozatosan munkába áll az új integrált csomagválogató rendszer is. 2008 áprilisában újra megnyílik a 2E terminál, ahol összesen 10 kapu áll majd az interkontinentális, 7 pedig a középtávú járatok rendelkezésére. 2008 őszén avatják fel a T2G nevű terminált, amely az Air France regionális járatait fogadja majd. A légitársaság további újításairól jövő héten számolunk be olvasóinknak.