Új terméket vezet be a magyarországi sörpiacra a Heineken Hungária Zrt.: a Gösser új alkoholmentes világos söre áprilistól került kereskedelmi forgalomba, és háromféle kiszerelésben érhető el. Az új változat a márka negyedik terméke a hazai piacon, a Gösser Spezial, a Gösser Bock és a Gösser NaturZitrone után.
"A visszajelzések, és kutatások alapján az a tapasztalatunk, hogy a hagyományos sörök mellett egyre népszerűbbek a frissítőbb, könnyebben iható italok. Ide tartozik a sör és citromlé keveréke, azaz a radler kategória is, illetve az egyéb ízesített sörök" - mondta el a bevezetés kapcsán Makkay János, a Heineken Hungária Zrt. marketing igazgatója.
A termék félliteres palackban és dobozban, valamint 0,33 literes palackban kerül kereskedelmi forgalomba, áprilistól már elérhető a legtöbb Gösser márkát forgalmazó vendéglátóhelyen is.
"A visszajelzések, és kutatások alapján az a tapasztalatunk, hogy a hagyományos sörök mellett egyre népszerűbbek a frissítőbb, könnyebben iható italok. Ide tartozik a sör és citromlé keveréke, azaz a radler kategória is, illetve az egyéb ízesített sörök" - mondta el a bevezetés kapcsán Makkay János, a Heineken Hungária Zrt. marketing igazgatója.
A termék félliteres palackban és dobozban, valamint 0,33 literes palackban kerül kereskedelmi forgalomba, áprilistól már elérhető a legtöbb Gösser márkát forgalmazó vendéglátóhelyen is.