Az indulás, azaz 2001 óta a növekedés állandó jellemzője a BKF-nek, amit sokáig rugalmasan kísért a főiskola korábbi arculata. Az elmúlt években a BKF kommunikációs főiskolából szerteágazó képzési profilú intézménnyé vált, több területen is a felsőoktatási piac meghatározó szereplője lett, azonban a korábbi arculat már nem tükrözte a főiskola által elfoglalt pozíciót.
Az új, letisztult arculat rugalmas kereteket kínál a BKF további fejlődéséhez. Az időtálló formák és színek (narancs, szürke, fekete, fehér) is jelezik, hogy az intézmény hosszú távra fogalmaz meg értékeket és nagyobb távlatokban gondolkodik.
Az új arculatot a főiskola Nagy Lajos király úti campusán interaktív fényfestéssel kísért rendezvény keretében mutatta be Dr. Vass László rektor, mostantól pedig a BKF teljes kommunikációjában, így a hamarosan induló felvételi kampányban is ezzel találkozhatnak a főiskola iránt érdeklődők.