A Club Vision küldetése szerint az Ausztriában a turizmus területén tevékenykedő szakmai szövetségek, valamint az utazási irodák és utazásszervezők (touroperátorok) „Google és Facebook” platformja kíván lenni, amely real time információs fórumként működik. Az MT Zrt. idén szeptembertől szakmai híreit, az utaztatási területet érintő akcióit, programjait és rendezvényeit egyaránt közzéteszi a Club Vision felhasználói számára, akik így naprakészek lehetnek a számukra releváns magyarországi információkból. A Club Vision webes kiszolgálóját naponta több mint másfélezer osztrák utazási ügynök és turisztikai szakember látogatja, s olyan neves utazási irodák tartoznak a felhasználók közé, mint például a RUEFA Reisen, Gruber Reisen, Blaguss Reisen, Sab Tours, Raiffeisen Reisen, Gärtner Reisen, FTI, COCO, Europäische Reise Versicherung, vagy a Jumbo Touristik.
A hazánkba történő szervezett beutaztatás részaránya Ausztriából a vendégforgalom nem egész 10%-ára, míg a látogatóforgalom alig 1,5%-ára tehető. A csomagtúrák 80%-a utazási irodán, míg közel 20%-a online foglalási rendszeren keresztül talál gazdára. Ausztria egyik legtipikusabb B2C piacunk, ahol a nagyközönségi kommunikáció kulcsszerepet játszik, jóllehet a piaci részesedés fenntartása és további növelése érdekében a külképviselet folyamatosan növeli aktivitását a B2B területen is. Ez utóbbit szolgálja a Club Visionnal kötött stratégiai partnerség, amely az információkért cserébe rendkívül hatékony, s ráadásul költségmentes felületet biztosít az üzleti kommunikációban. Az MT Zrt. Ausztriában szintén szoros együttműködésben végzi szakmai tevékenységét a Corps Touiristique Austria (www.corps-touristique.at) egyesülettel, amelynek alelnöke Kovács Balázs, az MT Zrt. külképviseletének-vezetője. Az MT Zrt. ausztriai képviseletének folyamatban lévő kampányairól, valamint marketing- és üzleti tervéről további információ itt olvasható: http://www.ungarn-tourismus.at/magyar-sarok