Az idei nyár meglepetései a Szentkirályitól

Egyedi megnevezés, különleges ízek, természetes anyagok: jégtea és jégvíz – A Szentkirályi Ásványvíz Kft. idén nyáron sem hagyja meglepetések nélkül fogyasztóit: az egyedi fantázianévvel ellátott jégvíz és jégtea azok számára készült, akik szeretik az egészséges, jó ízű és hűsítő italokat.

A már jól ismert Szentkirályi jeges teák és ízesített vizek külsőségükben és tartalmukban is átalakultak. Az édesítő- és tartósítószer-mentes, csak természetes alapanyagokat tartalmazó 1,5 és 0,5 literes citromos és barackos jégtea, valamint a szénsavmentes jégvíz különleges ízekben augusztus elejétől érhetők el a hazai és külföldi boltokban. A termékek mindegyike új dizájnnal, PET palackokban kerül forgalomba.

A Szentkirályi Ásványvíz Kft. 2010. nyarán – ahogy szinte minden évben – újabb termékekkel bővítette portfolióját két termékcsaládjának továbbfejlesztésével. Az eddig is kedvelt ízesített ásványvizeket és jeges teákat a fogyasztók egyedi megnevezéssel, jégvíz (csökkentett energiatartalmú ízesített üdítőital) és jégtea néven találhatják meg mostantól a boltok polcain.

A cég a jégteát azoknak a fogyasztóknak ajánlja, akik szeretik a jó ízű és szomjoltó italokat, míg a jégvizet elsősorban a különleges zamatú üdítőket és egészséges életmódot kedvelőknek szánja. A közkedvelt ízekben (citrom és barack) megvásárolható jégteában, és a speciális (citrom-banán és málna-szeder) aromával rendelkező jégvízben nincs tartósítószer, kizárólag természetes anyagok hozzáadásával készül. A korszerű aszeptikus technológiával gyártott, fekete teát tartalmazó jégtea, és a szénsavmentes jégvíz 1,5 és 0,5 literes kiszerelésben új, formatervezett PET palackokban kerülnek forgalomba.

A Szentkirályi tulajdonos-ügyvezetője, Balogh Levente így fogalmazott: „Nem áll távol tőlünk a kísérletező kedv, ezért újabb ízeket próbálgatunk, újabb termékeken törjük a fejünket, és csomagolás tekintetében is igyekszünk egyedit létrehozni. Reméljük, hogy az újdonságokkal mindenkinek elnyerjük a tetszését”.

A termékek augusztustól érhetők el a nemzetközi és hazai áruházláncokban, hiper- és szupermarketekben.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.