Az operaházas képekre 44 tetszésnyilvánítás és 13 komment, míg az Andrássy útról készült fotókra 58 tetszésnyilvánítás és 13 komment érkezett a világ minden tájáról, mely elég aktív nemzetközi rajongótábort jelez. A kommentekből az is látszik, hogy Budapest egyik legszebb útja, a méltán világörökségi címet nyert Andrássy út, mennyire népszerű a budapestiek és a turisták körében egyaránt.
A tavaly júniusban indított Visit Budapest Facebook oldalon a BTH napi rendszerességgel jelen van és budapesti hírekkel, programokkal, képekkel és videókkal tölti az oldalt. Elsősorban ennek az aktív jelenlétnek és az érdekes tartalomnak köszönhető a több mint 3400-as rajongói tábor, melyhez csak a múlt héten 123 új rajongó csatlakozott.
A BTH úgy gondolja, hogy a jövőben egyre fontosabb Budapest aktív jelenléte az online felületeken, kiemelten a közösségi portálokon, hiszen ezek közvetlenül érik el az utazókat, pozitívan formálják a desztináció arculatát, érdeklődést keltenek Budapest iránt és közvetetten hozzájárulnak az utazási döntés meghozatalához is.