A naponta frissülő tartalommal jelentkező Visit Budapest rajongóinak száma a kampány óta folyamatosan nőtt, és november óta, amióta a budapestinfo-n is lehet hozzá csatlakozni mintegy meghétszereződött, és jelenleg már 2 és félezer rajongót számlál. Az oldalon (http://www.facebook.com/visitbudapest) egyrészt folyamatos információt kapnak a látogatók Budapestről, budapesti programokról, ezen kívül képeket, videókat nézhetnek, ugyanakkor küldhetnek és kommentálhatnak is, utazási tippekkel segíthetik egymást. A legnagyobb számban magyarok, olaszok és spanyolok látogatják és hetente több mint 200 interaktív tevékenység, like, komment és faliújság kiírás történik a népszerű rajongói oldalon. Kedvenc oldalai között népszerűsíti többek között a Sziget rajongói oldalát, a Magyar Nemzeti Galéria, a Ludwig Múzeum, a Taste Hungary, a Wamp és a Cinetrip oldalát is. A téli Facebook kampány keretében a rajongók beküldhették téli budapesti fotójukat, mellyel forralt bort nyerhettek, és hasonló interaktív Facebook kampányt terveznek a nyárra is.
A népszerű You Tube-on, ma már közel 100 Budapest filmet helyezett el a BTH, melyek közül jelenleg a gyógyfürdőkről és az épített örökségről szóló filmek a legkedveltebbek, ennek a kettőnek a nézettsége 50 ezer felett van. A BTH weboldalaira a google kereső segítségével jutnak a legtöbben, de mind a honlapokon, mind a különböző közösségi oldalakon (Facebook, YouTube, Twitter, Myspace) való Budapest megjelenéseket a BTH naponta frissíti és folyamatosan publikálja saját és partnerei weboldalain és valamennyi hírlevelében.
A BTH a jövőben is rendkívül fontosnak tartja a fokozott online jelenlétet, mert az internet nemcsak a mai világ elsőszámú tájékozódási és kommunikációs eszköze, de szórakoztató funkciót is ellát, hiszen a közösségi oldalakon a turista saját maga is bekapcsolódhat egy intézmény vagy város életébe.