A Brazíliában azonos címen kiadott könyv hónapokig vezette a best-seller listákat, a tavaly bemutatott film pedig szintén hatalmas érdeklődéssel ment a mozikban.
Az elképzelt budapesti látogatásról és romantikus cselekményről szóló dráma, számos budapesti helyszínt, látnivalót vonultat fel, amelyek a potenciális turistákat célozzák meg.
A brazil premieren mintegy 500 meghívott vendég előtt mutatkozott be a film, melyen a magyar női főszereplő Hámori Gabriella is részt vett. A premier során a BTH Budapest Turisztikai Nonprofit Kft., a Magyar Turizmus Zrt. madridi külképviseletével közösen népszerűsítette a helyszínen felállított magyar pulton Budapestet, mint úti célt.
A film a BTH tájékoztatása szerint rendkívüli jelentőséggel bír a budapesti turizmus szempontjából, hiszen fővárosunkat színes, gazdag kultúrájú lakóhelynek ábrázolja, tele szerelemmel, értékekkel, szépségekkel. A film egyik mozgatórugója a nyelv, amelyet szintén csodálatosnak és izgalmasnak ír le a szerző. A filmben két város, két nő és két élet párhuzama jelenik meg, amelyben a főhős régi és új életeként mutatja be a két városban töltött időszakokat.
A dél-amerikaiak érdeklődése - tájékoztatott a BTH - Kelet- Közép Európa iránt folyamatosan növekszik, egyre népszerűbbek az innen származó termékek, irodalom és zene, valamint előszeretettel utaznak is ebbe az álomszerű világba, amely számukra annyira vonzó és romantikus.