A szakember kiemelte, hogy a népszerű, magas színvonalú körutak mellett egy éve hajóutak értékesítésével is elkezdett foglalkozni a társaság. Az MSC, a Pullmantour és a Louis Cruises útjait kínálják partnereiknek.
Míg tavaly több külön katalógusban adták közre ajánlataikat, addig az idén egy egész évre érvényes kiadványt készítettek, amely a nyári és a téli árualapot egyaránt tartalmazza. A katalógus délies hangulatú borítója azért egyértelművé teszi, hogy a kínálatban továbbra is hangsúlyos a mediterrán ajánlatok köre (Portugália, Szicília, Izrael).
A sláger úti célok megtartása mellett újdonság a Madrid-Barcelona kombináció, a két város közötti expresszvonatos utazással, illetve a magyar piacon egyedülálló Észak-Spanyolország körutazás. Különlegesség még a Málta-Szicília kombináció, továbbá a vietnámi és az izlandi körút.
Az értékesítést segíti az egész évben érvényes 60 napos előfoglalási akció. Az utak túlnyomó többségének árát a tavalyi alatt kínálják, igazodva a piaci elvárásokhoz.
Idén új termékként a nyelvi utakkal bővítette a Chemol Travel a kínálatát. Az értékesítést segíti utazásszervező várhatóan nyáron megújuló weboldala, ahonnan a viszonteladó partnerek XML-formátumban át tudják majd emelni az adatokat a saját honlapjukra.