A Novotel New York Times Square közel 85 millió dolláros beruházás után végleges formájában várja vendégeit a város szívében. A szobák felújítása mellett több más változás is történt a szálloda küllemében és szolgáltatásai terén. A hotel falain belül megnyílt a Super Nova étterem, amelynek terasza egyedülálló kilátást biztosít a Times Square nyüzsgő környékére. Szezonális ajánlatait, a tradicionális és sokszínű amerikai konyha remekeit és az egyedi desszerteket a vendégek és a színházba indulók igényeinek megfelelően alakították ki. Az ingatlan átalakítása is mutatja, hogy az Accor középkategóriás márkája állandóan képes megújítani önmagát.
A Novotel stratégiája, hogy megelőzze az új vásárlói és üzleti trendeket. A 60 országban jelen levő márka több mint 400 hotelét a 2013-as évben további 13 új hotellel bővíti, többek között Saigonban, Moszkvában, Dubaiban és Indiában. A hotellánc célja, hogy 5 éven belül 500-ra emelje szállodái számát, illetve, hogy az innovativitást és az újító szellemiséget megőrizze. Jó példa erre a hálószobákba beszerelt Xbox 360-as készülék, a hallokba kihelyezett Virtual Concierge érintőképernyős berendezés, vagy a 2013-ban Magyarországon is futó You program, amely a Novotel globális vállalása a vendégelégedettség terén: így a vendégek megbizható, folyamatosan magas szintű szolgáltatásra számíthatnak a Novotel hotelekben.
Forrás: Turizmus Online