Három hét alatt már kétezer vendéglátóhely csatlakozott a sörgyár „Aranypéntek” néven indított akciójához, ennyi sörbeszerzési ponton már biztosan több Arany Ászok-ot kap a vendég. Az együttműködő éttermek, bárok, szórakozóhelyek száma azonban még nem végleges, hiszen folyamatosan nyitott a lehetőség a részvételre – tudta meg a Vendég&Hotel az akció indulása kapcsán tartott sajtóbeszélgetésen.
„A kezdeményezéssel szeretnénk bebizonyítani mindenki számára, hogy a jelenlegi gazdasági helyzetben is van kitörési pont a vendéglátók számára, és hiszünk benne, hogy az akció fontos lépés lesz a HoReCa szektor felvirágoztatásához” – mondta Kovács Sándor Lóránt, a Dreher Sörgyárak Zrt. vállalatfejlesztési igazgatója.
Kerekes Péter, a sörgyárak marketing igazgatója kérdésre válaszolva elmondta, hogy az „Aranypéntek, az Elismerés Napja” című akció során a tervek szerint 2 százalékos eladás növekedéssel számolnak. Hozzátette, hogy a kezdeményezés nem csak a fiatalok körében népszerű „kocsmákat” érinti, hanem a magasabb kategóriájú vendéglátóhelyeket is.
A nyári „sörrobbanás” reklámdalában közreműködő Somló Tamás szerint, ha tényként elfogadjuk, hogy a vendéglátósok forgalmának növekedéséhez vásárlóerő kell, tehát pénzhez kell juttatni a fogyasztókat, az akció tulajdonképpen ennek a kritériumnak felel meg.
A „pohár sör árában korsó” kezdeményezés 40 százalékos árcsökkentést jelent a gyakorlatban. (Kép és szöveg: Kolbe Gábor)