Árakció, figyelemfelkeltő digitális city lightok, reggel 7 és este 19 óra között megállás nélkül kóstoltatás 2 helyen is a reptéri terminálon belül – így összegezte újságíróknak Zwack Sándor, a Zwack Unicum Nyrt. elnöke az Unicum történetében példátlan reptéri promóciót. A vállalatvezető azon a sajtóeseményen beszélt nagyszabású márka-építési terveikről, amelyen előzetesen kiértékelték az éppen lezárult Unicum-Heinemann Duty Free promóciót, és átadták a kapcsolódó játék fődíját. A szerencsés nyertes exkluzív ajándéka egy nap Zwack Sándorral, aki személyesen mutatja majd meg a misztikus Unicum pincét, és a kecskeméti Zwack Pálinka Manufakturát. A nyertes ugyanakkor kóstolóval egybekötött Unicum és minőségi pálinka mesterkurzuson is részt vesz
A Heinemann Duty Free nagysikerű, szezononként változó téma köré felépített reptéri promóciójának tavaszi fordulója a „Small Toys, for Big Boys” címet kapta, ennek egyik eleme volt az Unicum termék-kihelyezés, illetve a kapcsolódó játék, amelyben több százan vettek részt.
Az éppen lezárult Unicum-Heinemann promóció tavaszi fordulójának nyertese Salló Miklós, aki egy német dohányipari berendezéseket gyártó cég munkatársaként nagyon sokat utazik, a sajtóeseményen sem tudott részt venni egy vártaln külföldi munka-út miatt. Legjobb barátja képviselte. Kovács Tamás elmondta, barátja nagyon meglepődött, amikor értesítették, hogy ő nyert, egyáltalán nem is számított rá. De nagyon örül, hogy megismerkedhet az Unicum-legendával, illetve ellátogathat egy igazi pálinka manufakturába, mégpedig Zwack Sándor társaságában.
Zwack Sándor ezt követően a nyertes barátját is meghívta a nyeremény-napra, az Unicum márka történetében is példátlan júliusi promócióról pedig elmondta, nemcsak azokat szólítják meg, akik utaznak, hanem a várakozókat is. „A repülőtéri vásárlás, illetve várakozás mindig különleges helyzet. Mi most ebbe a helyzetbe csempészünk élményt azáltal, hogy mindenki számára elérhetővé tesszük az Unicumot. Büszke vagyok, hogy mi vagyunk az a magyar márka, amelyik először jelenik meg ilyen volumenű promócióval a reptéren.”