A tartalom szakmai részéért a Vuelta Sportiroda, az oldal bevezetéséért pedig a a program kommunikációs tanácsadó ügynöksége, az Avantgarde Group felel. A fejlesztésre az Ombrello Digital-t, a főbb design elemek elkészítésére pedig a Radex Media Group-ot kérte fel a McDonald's.
A McDonald's 2010 nyarán indított programjának legfőbb célkitűzése a biciklizés tömegsport szintű népszerűsítése mellett az, hogy segítse a két keréken közlekedő felnőtteket és gyerekeket a kulturált, biztonságos bringázás elsajátításában. A rendezvénysorozat üzeneteit télen viszi tovább a bringamania.hu portál, ahol az aktuális hírek, a felszerelések, az oktatás, a szakágak, az útvonalak és a boltok, szervizek menüpontokban minden hasznos és érdekes információt megkaphatnak a bringások.
A programsorozat részeként a honlapon is kiemelt téma a biztonságos, kulturált, KRESZ-nek megfelelő kerékpározás. Az olvasók praktikus tanácsokat kaphatnak az útvonalra, öltözetre, felszerelésre, balesetmentes közlekedésre vonatkozóan, és természetesen értesülhetnek a legfrissebb aktuális eseményekről is.
A tavalyi McDonald's BringaMánia felmérésben megkérdezettek egyetértettek abban, hogy szükség van egy olyan programra, amely összefogja a hazai kerékpáros társadalmat, kedvet csinál a még nem biciklizőknek, és segíti őket a bringakultúra elsajátításában. A legnagyobb hazai gyorsétteremlánc ezt az űrt kívánja betölteni a McDonald's BringaMánia programmal, és a hozzá kapcsolódó bringamania.hu honlappal. (forrás: Franchiseportál)