Egyre többen csatlakoznak a JÓFEJ Programhoz

A közelmúltban végzett online felmérés szerint a válaszadók jelentős része Szent Kristóf, az utazók védőszentjének napját (július 25-ét) tartja legmegfelelőbbnek a józan, felelős járművezetés népszerűsítésére. A Magyar Sörgyártók Szövetsége a Józan Felelős Járművezető kampányának újabb állomását a téli ünnepi időszakra időzítette. A megújult http://www.jofej.info.hu/ weboldalon keresztül a több mint tízezer látogató közül, mintegy kétezren csatlakoztak a JÓFEJek közösségéhez - írja az EuroAstra.

A Magyar Sörgyártók Szövetsége évről évre aktív szerepet vállal az ittas vezetés elleni küzdelemben.

A szervezet karácsonyi és szilveszteri kiemelt időszakban meghirdetett kampányának fő célja több volt, mint egyszerű információ átadás. A teljesen megújult http://www.jofej.info.hu/ segítségével olyan közösség alakult ki, amely nemcsak egyetért, de nyíltan fel is vállalja és hirdeti a józan, felelős járművezetés fontosságát.

A regisztrált felhasználók megoszthatják egymással gondolataikat a témában, és egyéni profiljuk kialakításával saját maguk képviselhetik a józan felelős járművezetés pozitívumait.

A weboldal olyan interaktív elemeket is kínál, - például kvíz, sztorik, mini szavazások - melyek tudatosítják az alkohol vezetői képességeket befolyásoló hatását, és felhívják a látogatók figyelmét az ittas vezetés veszélyeire.

Több mint 1900-an vettek részt abban a szavazásban, amelyben a Józan Felelős Járművezetés Napját keresték. A szavazóknak majdnem a fele (közel 800 fő) július 25-ét, Kristóf napját tartja a legalkalmasabbnak. Szent Kristóf az utazók védőszentje, névnapja pedig azon meleg nyári időszakra esik, amikor is különösen fontos a józanság megőrzése a járművezetők számára.

A 2010. november 23-tól 2011. január 3-ig tartó kampányidőszak alatt több mint 10 000 látogató kereste fel a http://www.jofej.info.hu/ oldalt. A kvízt több mint 41 000 alkalommal töltötték ki, a weboldalra több mint 140 fotót, 50 járművezetéssel és alkoholfogyasztással kapcsolatos videót töltöttek fel a látogatók, és a különböző tartalmakhoz mintegy 1400 hozzászólás érkezett.

A Szörszövetség a JÓFEJ program holnapján azt is megfogalmazta, ki is a Józan Felelős Járművezető. A JÓFEJ 7 ismérve az alkoholfogyasztással és közlekedéssel kapcsolatos legfontosabb jellemvonásokat írja le, így a fiatal felnőttek könnyebben azonosulhatnak a felelős alkoholfogyasztás és járművezetés eszméjével.

„A Magyar Sörgyártók Szövetsége elkötelezetten küzd az ittas vezetés ellen. A http://www.jofej.info.hu/ oldalunkon regisztrált JÓFEJ közösség tagjaival közösen választottuk ki július 25-ét a Józan Felelős Járművezetés Napjaként. Célunk, hogy felhívjuk a figyelmet a járművezetéssel és alkoholfogyasztással kapcsolatos felelős magatartás fontosságára, és a fiatal felnőttek körében követendő példaként jelenítsük meg az ittas vezetés elutasítását. JÓFEJ kampányunk fő üzenete, hogy az autóval, motorral szórakozni indulók vállalják a felelősséget önmagukért és a társaságért: ne fogyasszanak alkoholt, ha pedig mégis ittak, más módon - például tömegközlekedéssel - induljanak haza." - mondta Dr. Mádi László, a Magyar Sörgyártók Szövetségének elnöke.(forrás: EuroAstra)


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.