Az idén tavasszal alakult, indulásakor elsősorban aktív turizmusra specializálódott utazásszervező, szeptember elsejével belépett a hagyományos utazási irodák és a repülőjegy-értékesítők közé: a téli szezonra új dynamic packaging rendszerrel és rendkívül versenyképes egzotikus árulappal készül.
Márffy György, a Bookline korábbi és az utazom.com jelenlegi tulajdonosa elmondta, hogy a céggel hasonló sikereket szeretne elérni, mint a könyvértékesítésben mára etalonná váló Bookline-nal. „Igyekeztünk korábban már bizonyított szakembereket megszerezni és egy inspiráló környezetben kihozni belőlük a maximumot.
Az új termékek egy tudatos építkezési stratégia részét képezik, úgy gondolom, hogy még rengeteg kiaknázatlan lehetőség rejlik az internetes utazási irodai értékesítésben” – nyilatkozta a turizmusonline.hu-nak.
A marketingért és a stratégiai tervezésért Lizán Balázs a felelős a cégnél, aki 2011 májusáig marketing igazgatóként a Budavár Tours csapatát erősítette. „Mindig izgalmas kihívás egy új céget elindítani és az üzenetét eljuttatni a potenciális utasok számára.
A tulajdonostól szabad kezet kaptunk, így számunkra is egyszerűbb megvalósítanunk kezdeti célunkat, azaz hogy az értékesítést ne a rendszer, hanem sokkal inkább az utasok igényei felől közelítsük meg. Nagy segítség számunkra a közösségi platformok nyitottsága, így termékeink egy része ezek segítségével éri el végső formáját. Még csak a kezdetén vagyunk az útnak, de már számos, olyan előremutató és pozitív visszhangot kiváltó szolgáltatást sikerült bevezetnünk, melyek iparági újdonságnak számítanak.”
A cég stratégiai árualapjának minőségét Hudanik Zsolt, az Eupolisz korábbi szakmai vezetője felügyeli. Tapasztalata nagyban hozzájárul a kalandtúra értékesítés hazánkban merőben újszerű kivitelezéséhez. „A legnagyobb kihívás számomra, hogy az eddig csak egy szűk réteghez eljutó aktív turisztikai programokat az eddigieknél sokkalta több ember számára elérhetővé tegyük, és valódi alternatívát kínáljunk például a hétvégi városlátogató programokkal szemben.
Tapasztalatból mondom, hogy már néhány túrázással, biciklizéssel vagy éppen kajakozással eltöltött nap nem csak a testnek, de a léleknek is felfrissülést jelent.” A cég komolyan veszi a termék bevezetését a piacra, számos ingyenes programot kínál az utazás ezen válfaját felfedezni kívánók számára. „Ingyenes túráink remek alkalmak az utasaink számára, hogy megismerjék az utazom.com-ot és az általa képviselt minőséget.”
Az egzotikus árualap elkészítése és kezelése Fajta Gábor feladata, aki a marketing igazgatóhoz hasonlóan szintén a Budavár Tours-tól érkezett. Az idei télre válogatott egzotikus programokkal készül.
„Az árualap összeállításakor elsődleges célom volt, hogy a piacon már megszokott úti célokat új köntösben, rendkívül versenyképes árakkal társítsam. Annyit elárulhatok, hogy az egyik specialitásunk Kuba lesz, de minden értékesítő számára javaslom, hogy figyelje partner hírlevelünket, mert nemcsak a kínálatban, de az értékesítési jutalék kapcsán is meglepetéssel készülünk.”
Az utazom.com nem csak utazási iroda, egyben utazási magazin is. Létrejötte nagyban köszönhető a cég egyik alapítója, Kovács K2 Attilának. Hangvételével, stílusával és a kalandokat személyesen átélő szerkesztőtársainak segítségével az ország egyik meghatározó, mára több száz valódi élményt tartalmazó utazási magazinja jött létre az utazom.com oldalon belül.
Attila felel a Facebook oldal tartalmáért is. „Nagy felelősség több mint 30.000 rajongóhoz szólni minden nap. A visszajelzés azonnali, akár pozitív akár negatív. Itt nincs lehetőség hibázni, de szerencsére ez nem is fordul elő gyakran, hiszen a saját, meglehetősen kalandos életünk adja a tartalmi alapot, és ezt őszintén tudjuk képviselni.”