A Häagen-Dazs márka tulajdonosa, a General Mills idén először alkalmaz atl-eszközt a márka támogatására.
Az óriásplakát kampány Budapestre koncentrál, mivel az Aréna Plazában van az egyetlen magyarországi Häagen-Dazs fagylaltozó, és hipermarketekben kihelyezett hűtők zöme is a fővárosban található. A kampány 67 darab óriásplakáton fut.
A Magyarországon három éve megjelenő fagyimárka azért választott atl-megjelenést, mert mostanra lett elégséges méretű a disztribúciója.
A kreatív anyag arra hívja fel a figyelmet, hogy a jégkrém semmilyen mesterséges adalék- vagy színező anyagot sem tartalmaz. A kampányt a S.E.N. nevű cseh ügynökség tervezte, a kreatívok adaptációk.
A márka pr-eszközökkel való támogatását továbbra is a Weber Shandwick végzi, akik 2008-ban a hírhedt umlautos gerillaakciót is szervezték a fagyi magyarországi bevezetésére. (Forrás: Kreatív Online)