Előléptetések a magyar McDonald's-nál

2010 november 1-jétől Égi Zsolt látja el a hazai McDonald's üzemeltetési igazgatói feladatait, míg Gáspár Ferenc 2011. január 1-jei kezdettel HR igazgatói pozícióban folytatja munkáját az étteremláncnál - adta hírül hétfőn a HR portál.

Égi Zsolt az Államigazgatási Főiskola elvégzését követően 2000-ben csatlakozott a gyorsétterem-lánc vezetői tréningprogramjához. Karrierjét az első hazai McDonald's étterem étteremvezető-helyettes tréningeseként kezdte. Két év múlva étteremvezetővé nevezték ki, 2003-ban üzemeltetési konzultánssá, majd 2005-ben szenior üzemeltetési konzultánssá lépett elő. Egy újabb előléptetés után, 2006. december 1-jétől már az összes vállalati éttermet üzemeltetési menedzseri pozícióban irányította.

2008-tól szenior üzemeltetési menedzserként a McDonald's valamennyi (vállalati és franchise) étterme mellett az azokat támogató üzemeltetési konzultánsok munkáját, valamint az éttermi munkatársak képzéséért is felelős Tréning Osztály tevékenységét is koordinálta. Eredményeit stabil üzemeltetési és tréning csapat felállítása és az e-learning rendszerszintű bevezetése fémjelzi. Igazgatói kinevezésével eddigi felelősségi köre az éttermek üzemeltetését támogató IT osztály irányításával is kibővül.

 

Gáspár Ferenc Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Főiskolán megszerzett közgazdász diplomáját követően 2005-ben csatlakozott a vállalathoz HR konzultánsként. 2007-ben HR menedzserré, majd 2008-ban HR osztályvezetővé lépett elő.

Feladatai közé tartozott többek között a külsős vezetői felvételi folyamatok irányítása és a megváltozott munkaképességűek éttermi foglalkoztatását célzó projekt koordinálása. Gáspár Ferenc vezetése alatt indult el 2007-ben a McDonald's Felvételi Iroda, ahol azóta is központosított rendszerben, az étteremlánc által nyújtott karrierlehetőségeket bemutatva választják ki a cég jövőbeli munkatársait. Olyan fejlesztések fűződnek eddigi munkájához, mint a dolgozói és vezetői motivációs rendszer kidolgozása - melynek révén a kimagasló teljesítményt nyújtó munkavállalók a korábbiaknál magasabb bónuszt érhetnek el -, a béren kívüli juttatási rendszer kialakítása, vagy a hűséges dolgozókat jutalmazó Törzsgárda program továbbfejlesztése. Munkája eredményességét jelzi a 2010-ben a hazai McDonald's-nak ítélt Világgazdaság-Hewitt Legjobb Munkahely díja.

(forrás: HR Portal)


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.