Európa legnagyobb fapados légitársasága reklámozná Pécset

Az EKF közös reklámozását javasolja Európa legnagyobb fapados légitársasága. A pécsi menedzsmentközpont nyitott az elképzelésre.

Első hallásra nem volna rossz, ha a pécsi Európa Kulturális Fővárosa programot egy olyan internetes honlapon lehetne hirdetni, amit havonta mintegy 30 millióan néznek meg. Egyebek mellett ugyanis saját weblapjának lehetőségeit is felajánlotta a Ryanair, Európa legnagyobb fapados légitársasága, amely a napokban promóciós-hirdetési ajánlattal kereste meg az EKF menedzsmentközpontot.

Tamás László, az ír cég közép-kelet-európai ügyeiért is felelős marketingvezetője a bama.hu-nak elmondta, emellett elképzelhetőnek tartja a repülőgépek fedélzeti magazinjaiban történő megjelenést vagy éppen a csomagtereken való hirdetést. Tamás László azt sem titkolta, ez közös érdek, hiszen ők az eszéki reptérről is szállítanak utasokat. A világcég marketingvezetője közölte: az a gyakorlat, hogy ha valamely város vagy turisztikai hivatal erre áldoz valamennyi keretet, azt a Ryanair megduplázza, s együttes kampányt indítanak. Ezért is várja most a pécsiek válaszát.

Ruzsa Csaba, az EKF menedzsmentközpont ügyvezetője elmondta, megkapták a Ryanair érdeklődő e-mailjét, s csütörtökön válaszoltak is rá. Az ügyvezető hangsúlyozta, nagyon sok hasonló megkeresés érkezett már, többek között más légitársaságokról, repterektől is. Mivel most folyik a reklám- és promóciós kampány előkészítése, arról tájékoztatták az ír céget is, hogy szakértők döntik majd el, milyen kommunikációs csatornák lesznek a legmegfelelőbbek minél több lehetséges vendég elérésére. A pécsi EKF-reklámkampány egyébként több formában futna, s összesen mintegy 1,8 milliárd forint jut rá, EU-s, magyar állami, illetve pécsi önkormányzati forrásokból.

Eszékre repülnek

Idén májusban indult el a Ryanair első járata Eszékről Frankfurtba, egészen pontosan Frankfurt-Hahn repülőtérre. Az ügy Baranyában is érdeklődést keltett, főleg, hogy a pécs-pogányi reptér gyakorlatilag üres. A turisztikai szakemberek szerint segíthet Pécs, Harkány vagy éppen a borvidék vendéglátásának az eszéki forgalom – de kizárólag megfelelő marketingháttérrel. Önmagában ugyanis keveset tudnak Baranyáról az érintett utazók. A távolság ugyanakkor nem nagy, a mintegy 100 kilométer akár buszokkal is leküzdhető. (bama.hu)


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.