Az mmonline tudósítása szerint a Munkahelyi Video (MuVi) Kampányban a szakmai zsűri idén az Arkon Zrt, a Tchibo Budapest Kft. és a Szerencsejáték Zrt. videóit találta a legjobbnak. A zsűriben az idei évben Veres Rita az Aon Hewitt cégvezetője, Nemes Orsolya Y generációs szakértő, Szűts Ildikó az Országos Humánerőforrás Egyesület elnöke, valamint Uzsák Éva a projekt hazai megálmodója vettek részt.
A győztes kisfilmek megfeleltek az zsűri legfontosabb kritériumainak: megismerhettük belőlük a vállalatnál dolgozók arcát, képet kaptunk a hangulatról, a munkakörnyezetről, és valóban mint munkáltató szerezhettünk valódi benyomást a vállalatról.
Az Arkon Zrt. az egyedi, modern vállalkozásokra jellemző hangulatra, a Tchibo a csapatszellemre, míg a Szerencsejáték Zrt. a sokszínűségre és társadalmi felelősségvállalásra helyezte a hangsúlyt pár perces kisfilmjében. A Jobline.hu-n futó közönségszavazás nyertese a Hell Energy Magyarország, második helyezettje a Market Zrt, míg a harmadik a Tchibo lett. Utóbbi díj azért is fontos a pályázó vállalatoknak, mert a szavazás segítségével több ezer álláskereső közvetlenül nyilváníthatott véleményt MuVi-jaikról.
A teljes cikk a www.mmonline.hu oldalon olvasható.
Forrás: Marketing & Média Online