Ezzel a sri lankai légitársaság és leányvállalata, a Mihin Lanka az első légitársaság csoport az indiai szubkontinensen, amelyek adaptálják az Amadeus utas-kiszolgálási rendszerét. Ennek első szakasza már befejeződött decemberben, melynek keretében sikerült „átköltöztetni” a légitársaság már meglévő foglalásait, az ülőhely kapacitásra vonatkozó adatokat és a jegykiállítási rendszert. Az utolsó szakasz az Altéa járat indulást ellenőrző rendszerének kiépítésével ér véget. Ennek befejezését 2014 közepéig tervezik.
Kevesebb, mint tizenkét hónap alatt, gyorsan és zökkenőmentesen történt a rendszer cseréje. Ennek keretében több mint 205 ezer név az utas-nyilvántartásból és 960 ezer elektronikus jegy lett része az Amadeus rendszerének.
Az Amadeus jelenleg vezető IT szolgáltatóként működik a Oneworld szövetség tagjai között, melynek keretében a tagok több mint fele elfogadta az Amadeus Altéa Suite rendszert. Az Amadeus technológiája biztosítja, hogy a tervek szerint 2014 első felében sor kerüljön a légitársaság Oneworld-be való belépésére.
A SriLankan Airlines igénybe veszi az Amadeus Market Information Data - MIDT (Piaci Információs Adatok) rendszerét is az Amadeus Travel Intelligece portfolióból. Ennek keretében a MIDT részletes foglalási adatokkal támogatja a fuvarozót, így a nemzeti légitársaság többek között kiterjedt elemzési szolgáltatással tudja biztosítani útvonal lehetőségei és a kereslet összhangját a bevételek növekedése érdekében. Mindemellett a szolgáltató optimalizálhatja is a legjobb útvonalakat és menetrendjeit a leendő Oneworld partnereivel.