Feketén folytatják majd a falusi vendéglátók?

A költségvetési hiány kezelésének oltárán a kormány feláldozza azokat a tevékenységeket, amelyek a vidéken élő ezreknek, tízezreknek tették lehetővé jövedelmük legális kiegészítését, a megélhetést - fogalmaz Szabadkai Andrea Szövetség az Élő Tiszáért Egyesület piacépítési programvezetője a Napi Turizmus kérdésére.

Főként gyógyszermarketingesek vettek részt Kreatív Csoport által szervezett gyógyszerkommunikációs konferencián. Az eseményen Bodó Zoltán, a Synovate vezérigazgatója azt mondta, hogy ma még az orvosok nem igazán használják az internetet, pedig előbb-utóbb online módon is kell majd válaszolniuk a betegek kérdéseire. Felmérésük alapján a páciensek erre olyannyira nyitottak lennének, hogy húsz százalékuk már most úgy válaszolt, hogy hajlandó lenne fizetni az online konzultációért. Átlagban 1350 forintért vennék igénybe ezt a szolgáltatást.


A konferencia zárásakor átadták a Magyarországon első alkalommal szervezett gyógyszerpromóciós verseny díjait: összesen 13 díj talált gazdára, ezek közül 11 kategóriadíj volt, egy elismerés az év kreatív gyógyszerpromóciós termékéért  járt, egyet pedig a helyezésekből számolt legtöbb pontot elért nevező kapta.

Mint arról beszámoltunk, a Kreatív Csoport és Medical Tribune Group versenyére 25 nevezés érkezett. A Herendi Gábor rendező vezette zsűri pedig nem állított fel shortlistet, hanem közülük választotta ki a díjazottakat.


A nyertesek:

OTC gyógyszer

1. helyezett
Kirowski (Roche) - Accu-chek Active


2. helyezett
GlaxoSmithKline - Coldrex
 

{video|id=608|width=580|height=470}



3. helyezettek
GlaxoSmithKline - Cetebe Videoplayer branding
 

{video|id=609|width=580|height=470}




Publicis Reklámügynökség (Sanofi-Aventis) - "Szörnyecskék"
 

{video|id=610|width=580|height=470}


 

Vényköteles/komplex médiahasználat

1. helyezett
Tangram és Zim Reklámügynökség (Montrose) - CNS termék
  



2. helyezett
Egis Gyógyszergyár - CNS termék



3. helyezett
Palavics& Bacskai-Dream Produkció (Wyeth) - Kérdezze betegét!



Vényköteles/egyedi médiahasználat

1. helyezett
Tangram és Zim Reklámügynökség (Montrose) - Asztma gyógyszer

2. helyezett
Pfizer (Essence marketing) - Casino Rizikó (kardiovaszkuláris termék)



Gyógyhatású
 
1. helyezett
Mome Line- Mome Nonprofit (Merck) - Csak egészséges legyen!
 

{video|id=611|width=580|height=470}




2. helyezett
Carnation (Merck) – Babylook




Az év kreatív gyógyszerpromóciós terméke
Mome Line- Mome Nonprofit (Merck) - Csak egészséges legyen!

 
Az év gyógyszerpromóciós díja
Tangram és Zim Reklámügynökség (Montrose)


A konferencia előadásait letöltheti a címre kattintva:


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.
Ariana Grüll: Az építészeknek túl kell lépniük a nemzetközi trendek puszta követésén

Ariana Grüll: Az építészeknek túl kell lépniük a nemzetközi trendek puszta követésén 

A Klasszis TopDesign 2024 verseny egyik zsűritagja, Ariana Grüll a tavalyi versennyel kapcsolatos tapasztalatairól mesélt, és arról, hogy mit vár az idei pályaművektől.