A cég a MOME Nonprofit Kft.-vel együttműködésben a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem diákjai és végzett hallgatói számára írt ki "Heineken másodlagos csomagolás" címmel pályázatot 2010 novemberében, amelynek fő célja a kényelmes, hétköznapi vásárlást elősegítő, környezetbarát és ergonomikus csomagolás megalkotása volt.
Összesen 26 pályamunkát nyújtottak be a jelentkezők, akik a 0,5 literes dobozos kiszerelésű és a 0,5 literes visszaválható üvegpalackos kiszerelésű termékekre vonatkozóan négyféle kategóriában indulhattak a pályázaton. A zsűri tagjai arra törekedtek, hogy olyan alkotásokat díjazzanak, amelyek megvalósíthatóak. A környezetbarát szempontok mellett az elbírálás során figyelembe vették a pályaművek eredetiségét, újszerűségét, tömeggyártásra alkalmasságát, a tervezői következetességet, a Heineken márkához igazodó design kritériumok teljesülését.
A legeredetibb ötletért első díjat és egyben 400.000 Ft pénzjutalmat nyert Sass Tivadar Viktor. Hegedűs Ágnes második helyezésének és 250.000 forintnak, míg Püspöki Apor a harmadik helyezésnek és 150.000 forintnak örülhetett.
"Jó ötletnek bizonyult a fiatal formatervezőkre bízni a környezettudatos csomagolástechnikában rejlő lehetőségek továbbgondolását" - véli Somfalvi Erika, a Heineken Hungária Zrt. innovációs menedzsere. Jelenleg vizsgálják annak a lehetőségét, hogy hogyan valósíthatók meg az egyes elképzelések, s nem kizárt, hogy hamarosan a nagyközönség is találkozhat velük. (forrás: Marketinginfo)