A budapesti étteremtulajdonosok és vezetők örömmel fogadták a BTSZK ügyvezetőjének tájékoztatását, miszerint az új Budapest kártya minőséget, rangot jelent majd a benne szereplő szolgáltatóknak. Molnár József hangsúlyozta, hogy a most csatlakozó szolgáltatók nem csak egy jól használható, turistabarát termékcsomag részesei lehetnek, de a BTSZK olyan promóciós hátteret biztosít számukra, mely nem csak a kártyát megvásárló turistákat, de valamennyi Budapest iránt érdeklődő és a városba érkező vendéget elér a szervezet kiterjedt kommunikációs hálózatán keresztül. A Budapest kártya eddig 70 ezer példányszámban megjelenő kiadványát ugyanis a másfélmillió példányszámban megjelenő Budapest Guide váltja fel, melyben a kártyához csatlakozók kiemelt megjelenést élveznek. A marketingszervezet, az átlagban napi 5000 oldalletöltést számláló weboldalán, továbbá az Magyar Turizmus Zrt.-vel kötött stratégiai megállapodása során, az országos kiadványokban és a külképviselői hálózaton keresztül gyakorlatilag minden potenciális turistát elér. Az értékesítési hálózat is jelentős fejlesztés előtt áll, hiszen a BTSZK áprilistól lényegesen nagyobb hangsúlyt helyez a kártya on-line értékesítésére, továbbá erősíti a városban azokat az értékesítési pontokat, ahonnan a legnagyobb potenciális forgalom várható.
A BTSZK ügyvezetője mindemellett kiemelte, hogy a most csatlakozó vállalkozók egyúttal a júniusban megalakuló TDM rendszer haszonélvezői is lesznek, hiszen a TDM központi eleme is a Budapest kártya lesz, és a BTSZK valamennyi kommunikációja a jövőben a kártyára irányul. A fővárosi marketingszervezet vezetője már az idei évben jelentős forgalomnövekedésre számít, hiszen a kártya új összetételének és egyedülálló promóciós támogatásának köszönhetően egy ’must’ termék lesz a piacon. Az aláírt szerződéseket a BTSZK február 21-ig várja.