Folyamatosan növekszik az OTP SZÉP kártyák száma

Több mint ezer új munkáltatói partner és 61 ezer új plasztiklap a 2013-as sikeres nyilatkoztatási időszak mérlege az OTP SZÉP kártya számára. Idén slágertermék lehet a fesztiválbelépő vásárlása.

Az OTP Pénztárszolgáltató megerősítette vezető szerepét 75 százalékos részesedésének fenntartásával a SZÉP kártyák piacán. Összesen 640 000 kibocsátott OTP SZÉP kártyára 75 milliárd forint feltöltés érkezett mostanáig a 2011-es első plasztiklap kibocsátása óta – hangzott el az OTP Pénztárszolgáltató sajtótájékoztatóján. Ebből több mint 45 milliárd forintot használtak fel azóta a kártyabirtokosok a hazai turisztikai- és vendéglátóhelyeken.

„Mindez azt bizonyítja, hogy az OTP SZÉP kártyának fontos szerepe van a hazai turizmus és vendéglátóipar működésében, támogatásában” – mondta Róth Lajos, az OTP Pénztárszolgáltató vezérigazgatója. „A 2013-as nyilatkoztatási időszakban a terveinknek megfelelő eredményeket értünk el, megőriztük vezető pozíciónkat a piacon. A továbbiakban is azon dolgozunk, hogy kártyabirtokosaink a legtöbbet tudják kihozni OTP SZÉP kártyájukból. Ennek érdekében elfogadóhelyi partnereinkkel olyan kedvezményrendszert hoztunk létre, amellyel kártyabirtokosaink többet kapnak pénzükért a SZÉP kártyáikra utalt feltöltések névértékénél” – tette hozzá Róth Lajos.

Az OTP Pénztárszolgáltató az év első négy hónapjában ezer új munkáltatóval kötött megállapodást, elfogadóhelyeinek száma meghaladja a 20 ezret. „Arra törekeszünk, hogy vállalati partnereinknek szakértelmünk legjavát nyújtsuk idén is, és nem csak a SZÉP kártya, de a béren kívüli juttatások teljes területén is a leghatékonyabb támogatást biztosítsuk számukra” – mondta Róth Lajos, vezérigazgató.

A nyilatkoztatási időszak egyik tapasztalata az volt, hogy a tavalyihoz képest 20 százalékkal több pénz került a szabadidő alszámlákra. „Ennek egyik oka, hogy az emberek elkezdték felfedezni az ebben rejlő, kibővített lehetőségeket” – mondta el Gál Tamás az OTP Pénztárszolgáltató értékesítési főosztályvezetője. „Arra számítunk, hogy az idei nyár slágerszolgáltatása a hagyományos felhasználási módok mellett a sportszerkölcsönzés, illetve a nyári könnyűzenei fesztiválokra szóló jegyek, bérletek vásárlása lesz. Ez utóbbira tavaly több mint 100 millió forintot költöttek az OTP SZÉP kártyabirtokosok a szabadidő alszámláikról” – jelezte Gál Tamás.

Az induló nyári szezonnal kapcsolatban az OTP Pénztárszolgáltató értékesítési főosztályvezetője hozzátette: az OTP arra számít, hogy a SZÉP kártya jelentős bevételi forrást jelent majd a hazai turizmusnak az idén is. Csak az OTP SZÉP kártyabirtokosok egyenlegein több mint 30 milliárd forint vár felhasználásra.

Az OTP Pénztárszolgáltató felhívja kártyabirtokosai figyelmét, hogy akinek még 2011-ben feltöltött juttatása van a SZÉP kártyáján, az május végéig használja fel ezeket az összegeket. A vonatkozó jogszabály szerint ugyanis 2013 májusa után a két évvel ezelőtt kapott összegek már nem lesznek felhasználhatók.

A kártyákon maradt pénzt a SZÉP-kártya kibocsátók június végéig kell, hogy visszautalják az érintett munkáltatók számára. Jelenleg mintegy 5 000 OTP SZÉP kártyabirtokos számláján található ilyen, hamarosan lejáró egyenleg, összesen 45 millió forint értékben.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.