Folyamatosan növekszik az OTP SZÉP kártyák száma

Több mint ezer új munkáltatói partner és 61 ezer új plasztiklap a 2013-as sikeres nyilatkoztatási időszak mérlege az OTP SZÉP kártya számára. Idén slágertermék lehet a fesztiválbelépő vásárlása.

Az OTP Pénztárszolgáltató megerősítette vezető szerepét 75 százalékos részesedésének fenntartásával a SZÉP kártyák piacán. Összesen 640 000 kibocsátott OTP SZÉP kártyára 75 milliárd forint feltöltés érkezett mostanáig a 2011-es első plasztiklap kibocsátása óta – hangzott el az OTP Pénztárszolgáltató sajtótájékoztatóján. Ebből több mint 45 milliárd forintot használtak fel azóta a kártyabirtokosok a hazai turisztikai- és vendéglátóhelyeken.

„Mindez azt bizonyítja, hogy az OTP SZÉP kártyának fontos szerepe van a hazai turizmus és vendéglátóipar működésében, támogatásában” – mondta Róth Lajos, az OTP Pénztárszolgáltató vezérigazgatója. „A 2013-as nyilatkoztatási időszakban a terveinknek megfelelő eredményeket értünk el, megőriztük vezető pozíciónkat a piacon. A továbbiakban is azon dolgozunk, hogy kártyabirtokosaink a legtöbbet tudják kihozni OTP SZÉP kártyájukból. Ennek érdekében elfogadóhelyi partnereinkkel olyan kedvezményrendszert hoztunk létre, amellyel kártyabirtokosaink többet kapnak pénzükért a SZÉP kártyáikra utalt feltöltések névértékénél” – tette hozzá Róth Lajos.

Az OTP Pénztárszolgáltató az év első négy hónapjában ezer új munkáltatóval kötött megállapodást, elfogadóhelyeinek száma meghaladja a 20 ezret. „Arra törekeszünk, hogy vállalati partnereinknek szakértelmünk legjavát nyújtsuk idén is, és nem csak a SZÉP kártya, de a béren kívüli juttatások teljes területén is a leghatékonyabb támogatást biztosítsuk számukra” – mondta Róth Lajos, vezérigazgató.

A nyilatkoztatási időszak egyik tapasztalata az volt, hogy a tavalyihoz képest 20 százalékkal több pénz került a szabadidő alszámlákra. „Ennek egyik oka, hogy az emberek elkezdték felfedezni az ebben rejlő, kibővített lehetőségeket” – mondta el Gál Tamás az OTP Pénztárszolgáltató értékesítési főosztályvezetője. „Arra számítunk, hogy az idei nyár slágerszolgáltatása a hagyományos felhasználási módok mellett a sportszerkölcsönzés, illetve a nyári könnyűzenei fesztiválokra szóló jegyek, bérletek vásárlása lesz. Ez utóbbira tavaly több mint 100 millió forintot költöttek az OTP SZÉP kártyabirtokosok a szabadidő alszámláikról” – jelezte Gál Tamás.

Az induló nyári szezonnal kapcsolatban az OTP Pénztárszolgáltató értékesítési főosztályvezetője hozzátette: az OTP arra számít, hogy a SZÉP kártya jelentős bevételi forrást jelent majd a hazai turizmusnak az idén is. Csak az OTP SZÉP kártyabirtokosok egyenlegein több mint 30 milliárd forint vár felhasználásra.

Az OTP Pénztárszolgáltató felhívja kártyabirtokosai figyelmét, hogy akinek még 2011-ben feltöltött juttatása van a SZÉP kártyáján, az május végéig használja fel ezeket az összegeket. A vonatkozó jogszabály szerint ugyanis 2013 májusa után a két évvel ezelőtt kapott összegek már nem lesznek felhasználhatók.

A kártyákon maradt pénzt a SZÉP-kártya kibocsátók június végéig kell, hogy visszautalják az érintett munkáltatók számára. Jelenleg mintegy 5 000 OTP SZÉP kártyabirtokos számláján található ilyen, hamarosan lejáró egyenleg, összesen 45 millió forint értékben.


Egy korty Ázsia reggelire

Egy korty Ázsia reggelire 

Kulturális ízkavalkáddal hódít az új belvárosi brunchozó.
Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.