Folytatódik a METRO és a Gyermekétkeztetési Alapítvány gyűjtőakciója

Az éhező gyermekek legnehezebb időszaka a nyári szünet. Közel húszezer gyermek fizikai léte múlik azon, hogy ingyenesen ennivalóhoz juthasson. A válság okozta adakozói kedv visszaesett, ezért is szervezett a Gyermekétkeztetési Alapítvány figyelemfelkeltő és adománygyűjtési akciót Pécsett, és talált rá a METRO Kereskedelmi Kft.-re, mint az 5 állomásos gyűjtőakció társszervezőjére.

Magyarországon a lakosság körülbelül 7%-a nyomorban él. Az e családokban élő százhúszezer gyerek közül – hazai és nemzetközi szervezetek szerint – húszezernek egyszerűen a fizikai léte múlik azon, hogy az iskolában, óvodában kedvezményesen, illetve ingyenesen jutnak ennivalóhoz.

A Gyermekétkeztetési Alapítvány idén nyáron a METRO-val közösen négy vidéki nagyvárosban és a fővárosban figyelemfelkeltő és adománygyűjtési akciót szervez, melynek második állomásán, Pécsett száz rászoruló családnak élelmiszercsomagot is osztott.

Az eseménnyel párhuzamosan a Pécs Mizo 2010 kosárlabdázói - többek között Iványi Dalma- a város forgalmasabb helyszínén, az utcán megszólították a lakosságot, és adakozásra hívták fel őket.

A rendezvénysorozatot idén 2010. augusztus 11. és 31. között szervezik meg, összesen 5 állomással.

Az Önkormányzattal és a médiával kiépített együttműködéseknek és a pécsi kosárlabdás lányoknak köszönhetően kevesebb, mint egy óra alatt közel 20.000.-Ft-ot sikerült összegyűjteni, mely összegből az Alapítvány tartós élelmiszert vásárolt, melyet átadott az Önkormányzatnak.

Ezzel párhuzamosan 100 család egyhavi tartós élelmiszer adagját adták át a helyszínen az Alapítvány képviselői. A szervezésben, az élelmiszercsomagok összeállításában, eljuttatatásában a különböző helyszínekre a METRO Kereskedelmi Kft. nyújtott segítséget. Krubl Yvette, a METRO Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetője elmondta: „A METRO fő kompetenciája az élelmiszer kereskedelem, így azok adományként való eljuttatása a rászorulókhoz szintén stratégiai eleme a vállalat működésének; különösen igaz ez a gyermekekre, akiket közvetetten az „I love menza” programunkkal is segítünk.”

A csomagok összeállítása során a Gyermekétkeztetési Alapítvány és a METRO Kereskedelmi Kft ügyelt arra, hogy egy hónapra elegendő szárazélelmiszer mennyiséget biztosítsanak a rászorulóknak. A csomagba a következő élelmiszerek kerültek, a gyűjtőakció további támogatóitól:

Kristálycukor (Mátra Cukor Zrt.), Rege csemege uborka (Szatmári Konzervgyár Kft.), Rakott káposzta (Fish and Food Kft.), Sertésmájkrém (Hame Hungária Kft.), Csőtészta (Mary-Ker Pasta Kft.), Szarvacska tészta (Soós Tésztaipari Kft.), darált sertéshús konzerv (Pápai Hús 1913 Kft.), sárgaborsó (Pa-Comp Kft.)

A METRO Magyarország működésének stratégiai eleme minden település segítése, ahol áruházai megtalálhatóak, fontos a helyi közösség segítése, bármely területen, így az ilyen együttműködés illetve segítségnyújtás természetes eleme a METRO működésének.(Sajtóközlemény)

 


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.