Hódmezővásárhely lett „az Év Települése”

December 22-én Dr. Róna Iván, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója ünnepélyes keretek között nyújtotta át az MT Zrt. oklevelét Hódmezővásárhely alpolgármesterének, Almási Istvánnak, „Az Év Települése” cím elnyeréséért.

A Magyar Televízió Főtér című műsora által meghirdetett verseny nyertese 2010-ben a nemzeti turisztikai marketingszervezet kiemelt promóciós együttműködését élvezheti. A Magyar Turizmus Zrt. minden évben különdíjat ajánl fel az „Az Év Települése” verseny nyertesének. A különdíj a Zrt. kiemelt promóciós együttműködése a nyertes településsel, egy éven keresztül. A Magyar Televízió Főtér című műsorának nézői 2009-ben Hódmezővásárhely városának ítélték „Az Év Települése” címet. A Magyar Turizmus Zrt. Dél-Alföldi Regionális Marketing Igazgatósága már eddig is szorosan együttműködött Hódmezővásárhely városával, a település gazdag turisztikai kínálatának népszerűsítése érdekében. 2010-ben azonban – „Az Év Települése” verseny különdíjaként – még nagyobb figyelmet kíván szentelni a nemzeti turisztikai marketingszervezet a városnak.

A promóciós együttműködés nem pénzbeli támogatást jelent, hanem az MT Zrt. meglévő kommunikációs csatornáinak a felhasználását a nyertes város turisztikai kínálatának, programjainak, eseményeinek népszerűsítésére. Ennek keretében a Magyar Televízióban naponta jelentkező turisztikai programajánlóban a Zrt. folyamatosan hírt ad a Hódmezővásárhelyen zajló eseményekről, programokról. A havonta megjelenő „Itthon otthon van” című turisztikai mellékletben (amely többek között országos terjesztésű lapok mellékleteként és a Tourinform irodákban kerül terjesztésre) öt alkalommal szintén megjelenési lehetőséget biztosít a Zrt. a városnak. A promóciós támogatás része továbbá az MT Zrt. központi (www.itthon.hu, www.hungary.com) és külképviseleti honlapjain, (30 országban 25 nyelvi változatban 54 honlapot működtet az MT Zrt.), valamint az érintett régiós honlapján való megjelenési lehetőség.

Az együttműködés további eleme, hogy a Társaság a Tourinform irodákat rendszeresen ellátja majd Hódmezővásárhely szóróanyagaival, prospektusaival és egyéb kiadványaival, a város önkormányzata által rendelkezésére bocsátott anyagok alapján. A nemzeti turisztikai marketingszervezet megjelenési lehetőséget biztosít Hódmezővásárhely számára a belföldi turisztikai vásárokon, illetve egy külföldi vásáron is, valamint a 2010-es Fesztiválok Éve keretében a Zrt. a város témaévhez kapcsolódó eseményeit is népszerűsíteni fogja. (Magyar Turizmus Zrt.)


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.