A Magyar Televízió Főtér című műsora által meghirdetett verseny nyertese 2010-ben a nemzeti turisztikai marketingszervezet kiemelt promóciós együttműködését élvezheti. A Magyar Turizmus Zrt. minden évben különdíjat ajánl fel az „Az Év Települése” verseny nyertesének. A különdíj a Zrt. kiemelt promóciós együttműködése a nyertes településsel, egy éven keresztül. A Magyar Televízió Főtér című műsorának nézői 2009-ben Hódmezővásárhely városának ítélték „Az Év Települése” címet. A Magyar Turizmus Zrt. Dél-Alföldi Regionális Marketing Igazgatósága már eddig is szorosan együttműködött Hódmezővásárhely városával, a település gazdag turisztikai kínálatának népszerűsítése érdekében. 2010-ben azonban – „Az Év Települése” verseny különdíjaként – még nagyobb figyelmet kíván szentelni a nemzeti turisztikai marketingszervezet a városnak.
A promóciós együttműködés nem pénzbeli támogatást jelent, hanem az MT Zrt. meglévő kommunikációs csatornáinak a felhasználását a nyertes város turisztikai kínálatának, programjainak, eseményeinek népszerűsítésére. Ennek keretében a Magyar Televízióban naponta jelentkező turisztikai programajánlóban a Zrt. folyamatosan hírt ad a Hódmezővásárhelyen zajló eseményekről, programokról. A havonta megjelenő „Itthon otthon van” című turisztikai mellékletben (amely többek között országos terjesztésű lapok mellékleteként és a Tourinform irodákban kerül terjesztésre) öt alkalommal szintén megjelenési lehetőséget biztosít a Zrt. a városnak. A promóciós támogatás része továbbá az MT Zrt. központi (www.itthon.hu, www.hungary.com) és külképviseleti honlapjain, (30 országban 25 nyelvi változatban 54 honlapot működtet az MT Zrt.), valamint az érintett régiós honlapján való megjelenési lehetőség.
Az együttműködés további eleme, hogy a Társaság a Tourinform irodákat rendszeresen ellátja majd Hódmezővásárhely szóróanyagaival, prospektusaival és egyéb kiadványaival, a város önkormányzata által rendelkezésére bocsátott anyagok alapján. A nemzeti turisztikai marketingszervezet megjelenési lehetőséget biztosít Hódmezővásárhely számára a belföldi turisztikai vásárokon, illetve egy külföldi vásáron is, valamint a 2010-es Fesztiválok Éve keretében a Zrt. a város témaévhez kapcsolódó eseményeit is népszerűsíteni fogja. (Magyar Turizmus Zrt.)