Vajon melyik a legnépszerűbb lángosozó 2013-ban? Erre a kérsdésre építi nyári kampányát a Vénusz olajmárka, ami a Bunge cégcsoporté. A választ a lángosrajongók szavazatai alapján döntik majd el, a győztes lángosozó megkapja a „Vénusz kedvenc lángosozója 2013” címet és az 1000 liter napraforgó-étolajat.
Az idei verseny ráadásul két különdíjjal is bővül, ugyanis a „Vénusz kedvenc balatoni illetve Tisza-tavi lángosozója” cím is gazdára talál.
A lángosozókat egy Facebook-alkalmazás használatával lehet nevezni.
A Vénusz pr-ügynöksége a Well Pr, a médiafeladatokat az Initiative intézi.
A Kreatív szerkesztősége egyszer letesztelte a Kolosi tér környékén a lángoskínálatot, amit akkor a McDonald's szezonális ajánlata színesített. Az erről készített rövid, tréfás videót itt lehet megnézni. Nézze meg!
Forrás: Kreatív Online