Az általános anyagtól eltérhet a célpiac-specifikus tartalom, a fő üzeneteket viszont a „Think … / more than … „ gondolat-fűzér teszi egésszé. A gondosan felépített és élményelemekkel tűzdelt előadás az alábbi témákat vette sorra és tette érdekessé, sokszor új szemszögből láttatva rejtett értékeiket, valamennyit a „think” szóval felvezetve: fun, borok, Tokaji, Balaton (ami ma már több, mint Plattensee), történelem, kicsi (helyi értékek), nagy (világörökségek), spiritualitás (Mária út), kaland, aktív pihenés, szerelem, megújulás (fürdők), Hévíz, váratlan dolgok, luxus (többé nem olcsó desztináció az ország).
A Turizmus Online-on is bemutatott és kommentgyűjteménnyel is megtűzdelt imázs-kisfilm megtekintése után, az előadó egy kis prezentáció-technikai tréninget is tartott a hallgatóságnak. A legáltalánosabb hiba az, hogy nem készülünk fel a közönségünk előzetes megismerésére, vagy túllépjük a rendelkezésre álló időnket. Mindegy, hogy ppt vagy prezi jeleníti meg gondolatainkat, azt tanácsos használni, amelyiket nagy biztonsággal tudjuk kezelni. A túlzsúfolt apróbetűs tartalom nem látható, elég kulcs-szavakat használni. Az otthoni, vagy kollégák előtti előadás-gyakorlás is hasznos lehet, és az sem mindegy, milyen stílusban vezetjük elő, lehetőleg sok képpel és más vizuális elemmel színesített gondolatainkat.