Az összejövetelek forgatókönyvét megőrizve, a baráti kör két hete bemutatkozott szervezőgárdája elsőként a vendéglátó helyszínt képviselő értékesítési vezetőt, Nagyváradi Gábort kérte fel a ház bemutatására. A Németországban 28, Ausztriában 2 és Magyarországon egy szállodával rendelkező lánc minden tagja kissé titokzatos, de izgalmas belső világot rejt, akár csak a kő, amely első látásra egy átlagos ásvány csupán, amelyről a nevüket is kapták. Apró, de nem mellékes különlegességekkel kedveskednek vendégeiknek: maga a szálloda igazgatóasszonya szállítja egy vidéki pékség ínycsiklandozó remekeit a reggeliző asztalra. Figyelemre méltó, hogy jó pár bankos tréning helyszíneként is szolgál a Hungária körút menti épület, csakúgy, mint a láncra jellemző, ugyancsak főút menti valamennyi city-hotel. A corporate-szegmens részesedését 35%-os célszámban fogalmazta meg a vezető, aki azzal zárta bemutatóját, hogy a folyamatos eszköz-megújítás is jellemzi munkájukat.
Kubínyi Norbert, a MediaOrigo Kft. ügyvezetője, azt a látszólag egyszerű kérdést intézte a hallgatósághoz, amit őneki is gyakran feltesznek az ügyfelek: kéne nekem egy weblap, mennyibe kerül? Nos, az ár sok mindentől függ, elsőként a tervezéstől, az előkészítéstől, valamint a céltól. A legtöbben a keresők találati listáján elfoglalt pozíció javításában látják a kihívást, amit csak akkor érhet el egy vendégorientált vállalkozás, ha kommunikációját integrált módon tervezi. Ma már elképzelhetetlen Facebook, Twitter és Google+ nélkül az üzenet közvetítés, de mit sem érnek ezek a háttérország nélkül, amit koncepciónak nevezünk.
A béren kívüli juttatások rendszeréről nagyon szemléletes prezentációt hozott Kardos György, a Cafeteria Kft. vezetője. Nem gondolnánk, hogy cafeteriából ma már lakáskölcsön is törleszthető. A munkaadók többsége nem is tudja, hogy alacsonyabb terhek mellett, milyen eszközökkel tud jóval többet hagyni a dolgozók zsebében, ha átgondoltan tervezi a cafeteriát, meglepő, de kis dolgozói létszám és nem túl magas fizetések esetén is százezer forintos nagyságrendről beszélünk!
Világszám volt a szó legszorosabb értelmében a rendezvény Hungary NEXT sarkában, Bódis Gábor vendégeként, élménybeszámolót tartó Kiss Róbert Richárd, Prima Primissima-díjas, Pulitzer-emlékdíjas, Pro Europa-díjas újságíró is. A beszélgetésből megtudhattuk, hogy az Országmárka Tanács tagja, a világot járva milyen benyomásokkal szembesül, amikor elmondja, hogy ő magyar. A „Hogyan is látnak minket, magyarokat szerte a világon?”, sokszor mulatságos történeteit idézte fel a Világ legszebb szállodái című kötetsorozat szerzője, aki számos meglepő sztereotípiát is eloszlatott a kötetlen és laza hangvételű beszélgetés során. A leginkább negatív szállodai élményéről is mesélt, ami nem volt más, mint olyan hotelszobába érkezni, ami gyakorlatilag még meg sem épült. Az ELTE oktatójaként is dolgozó kommunikációs szakember számára legmaradandóbb pozitív élmény a londoni Ritz volt, ahol még a vajat is márkázták, ezúttal a szálloda nevével.
A tematikus blokkok sora a Bózsik András Pál által jegyzett sales-tippekkel folytatódott, most Somogyi László hintette el a pozitív szemlélet gondolatát. Müller Pétert idézte azzal, hogy a csoda csakis azé, aki hisz benne. Szállodás környezetre adaptálva ez nem jelent mást, mint megteremteni a hitet és a pozitív hozzáállást a kollégákban. A vonzás törvényét Csobota-Kis Árpád meg is élte, amikor a soproni Fagus Hotel új vezetésével szó szoros értelemben a nulláról építette fel a szálloda jó hírnevét és új vendégkörét a belső és külső PR eszközeivel és a már említett odaadással, néhány hónap alatt.
A rendezvényt egy sportos bemutatóval zárta a Bringázz DVD-re csapata. A sokszor unalmas konditermi tévéken futó tőzsdei hírek helyett, mostmár tekerhetünk hazánk és néhány európai ország helyszínein is, olyan élethű és HD minőségben rögzített filmsorozatok segítségével, amelyek nem csak a kalóriák leküzdését segítik, de a valós tájakon bringázva, akár otthon a tévé előtt, futópadon vagy szobabringán is igazi kikapcsolódást ígérnek.
A HSM Szakmai Baráti Kör eseményfotósa ezúttal is a legelismertebb városfotós, Bódis Krisztián volt. A következő rendezvény januárban lesz, a helyszín, a témák és az időpont időben felkerül a TurizmusOnline hasábjaira és napi hírlevelére is, ígérte az egyik szervező, Hornyik Adrienn.