Indiánok, meszticek és fehérek

A híreket figyelve úgy tűnik, mostanában nem túl szerencsés dolog magyar útlevéllel Bolíviába utazni. Pedig a hatalmas dél-amerikai ország számtalan látnivalóval várja az utazókat. De vajon kik és milyen célból keresik fel Bolíviát?

2010. február közepén indult el az EDF Démász imázskampánya, melynek célja kettős. Egyrészt az áramszolgáltató nevet vált, a korábbi Démász helyett – az anyavállalat nevét, logóját és arculatát átvéve – 2010-től EDF Démászként folytatja tevékenységét. Másrészt pedig a kampány a multinacionális vállalat a fenntartható fejlődés és a jövőközpontú gondolkodás iránti elkötelezettséget szeretné kommunikálni.

Február 26. és május 7. között az országszerte kilenc város bevásárló központjaiban zajló időkapszula kampány során bárki megfogalmazhatja ezt a jövőnek szánt üzenetet, leírhatja vagy akár le is rajzolhatja, hogy mit tesz, mit tenne a környezet megóvása, a fenntartható fejlődés érdekében. 

Az üzeneteket őrző időkapszulákat 2010 május 7-én, Szegeden a földbe helyezik, majd húsz évvel később, 2030 májusában kiássák, így 20 évvel később mindenki szembesülhet azzal, hogy sikerült-e megtartania a korábban tett ígéreteket, úgy változott-e a világ, ahogyan azt 2010-ben elképzeltük.

A két évtizedet átölelő aktivitás koncepcióját az Euro RSCG Budapest dolgozta ki. A televízióban április elejéig látható reklámfilmet, online és közösségi médiás kampány, illetve sajtóhirdetések és közterületi megjelenések egészítik ki. A tömegkommunikáció mellett egy célzott PR kampány is elindult, amelyhez Görög Zita műsorvezető és Vajda Attila olimpiai és világbajnok kenus is csatlakozott. Az első időkapszulát február 26-án, Szegeden az olimpiai bajnok evezős helyezi majd el.

A kampányt a www.idokapszula.com, vagy az www.edf.hu oldalon, illetve a Facebookon is nyomon lehet követni, ahol a legfrissebb hírekről, aktuális időkapszula helyszínekről lehet tájékozódni.
 

{video|id=1019|width=425|height=344}

A kampány médiatervezését és -vásárlását az Euro RSCG Worldwide cégcsoporthoz tartozó MPG Mediaplanning végezte, a PR kampány lebonyolítását a Capital Communication nyerte el, és az időkapszula események szervezését pedig az Age.n.c BTL ügynökség bonyolítja.

 

 

 


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.