2010. február közepén indult el az EDF Démász imázskampánya, melynek célja kettős. Egyrészt az áramszolgáltató nevet vált, a korábbi Démász helyett – az anyavállalat nevét, logóját és arculatát átvéve – 2010-től EDF Démászként folytatja tevékenységét. Másrészt pedig a kampány a multinacionális vállalat a fenntartható fejlődés és a jövőközpontú gondolkodás iránti elkötelezettséget szeretné kommunikálni.
Február 26. és május 7. között az országszerte kilenc város bevásárló központjaiban zajló időkapszula kampány során bárki megfogalmazhatja ezt a jövőnek szánt üzenetet, leírhatja vagy akár le is rajzolhatja, hogy mit tesz, mit tenne a környezet megóvása, a fenntartható fejlődés érdekében.
Az üzeneteket őrző időkapszulákat 2010 május 7-én, Szegeden a földbe helyezik, majd húsz évvel később, 2030 májusában kiássák, így 20 évvel később mindenki szembesülhet azzal, hogy sikerült-e megtartania a korábban tett ígéreteket, úgy változott-e a világ, ahogyan azt 2010-ben elképzeltük.
A két évtizedet átölelő aktivitás koncepcióját az Euro RSCG Budapest dolgozta ki. A televízióban április elejéig látható reklámfilmet, online és közösségi médiás kampány, illetve sajtóhirdetések és közterületi megjelenések egészítik ki. A tömegkommunikáció mellett egy célzott PR kampány is elindult, amelyhez Görög Zita műsorvezető és Vajda Attila olimpiai és világbajnok kenus is csatlakozott. Az első időkapszulát február 26-án, Szegeden az olimpiai bajnok evezős helyezi majd el.
A kampányt a www.idokapszula.com, vagy az www.edf.hu oldalon, illetve a Facebookon is nyomon lehet követni, ahol a legfrissebb hírekről, aktuális időkapszula helyszínekről lehet tájékozódni.
A kampány médiatervezését és -vásárlását az Euro RSCG Worldwide cégcsoporthoz tartozó MPG Mediaplanning végezte, a PR kampány lebonyolítását a Capital Communication nyerte el, és az időkapszula események szervezését pedig az Age.n.c BTL ügynökség bonyolítja.