Az országos kampány július 20-án indult útjára a Velencei-tó környéki szolgáltatók bevonásával, azzal a céllal, hogy dömpingárakkal vonzzák a tóhoz a vendégeket, így a szolgáltatók csökkenteni tudják veszteségeiket a válság idején.
Minden, turisztikával kapcsolatos hivatalos szolgáltatással/termékkel ( étterem, belépőjegy, szállás, ajándéktárgy, bor, pálinka, stb.) részt lehet venni a licitoldalon, amely a realizált - lezárult - árverés után kell jutalékot fizet a szolgáltatónak. Minden termék és szolgáltatás a teljes ár 30%-áért kerül meghirdetésre és 7 napig van lehetőség licitálni rá. A hetedik nap 24. órájában legmagasabb ajánlatot adó licitáló nyeri meg a terméket/szolgáltatást. Az eladó és a licitáló egymással kerül üzleti kapcsolatba. A rendszerhez ezidáig csatlakozott többek között a Gárdonyi Emlékház, a Park Strand és Kemping, a Sport Beach, a Velence Resort & Spa, a Velencei-tavi Hajózási Kft. és a Velencetours.