Az egymillió euró média-költségvetésű BWI-akció célja ezúttal is Budapest népszerűsítése, valamint a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése.
Az akció évente több millió potenciális utazót ér el, továbbá +25 000–70 000 vendégéjszakát eredményez a november–márciusi időszakban. A BWI-kampány minden évben kiemelt stratégiai partnerek bevonásával valósul meg. Az idei marketingakció együttműködő partnerei: a budapesti három-, négy- és ötcsillagos szállodák, a Magyar Turizmus Zrt., a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSZÉSZ), a Budapest Airport Zrt., a BTDM Budapest Turisztikai Desztináció Menedzsment Nonprofit Kft., a Budapest Gyógyfürdői Zrt., az Expedia és a Hotels.com. A különleges kampánycsomag a 2=3; 3=4 szállodai kedvezményajánlat mellett idén is tartalmaz ingyenes fürdőlátogatást a a Gellért, Rudas vagy Széchenyi fürdő egyikében, ami az előző BWI-akció során népszerű volt a vendégek körében. A BWI keretében hazánkba látogató utazók emellett a Budapest-kártya segítségével fedezhetik fel a fővárost, amely a kampány üzenetéhez illeszkedve 2=3 (48 h = 72 h) kedvezményt biztosít. A BWI célpiacai: Németország, Egyesült Királyság, Franciaország, Olaszország, Spanyolország, Skandinávia, Ausztria, illetve a Benelux államok, Csehország, Szlovákia, Románia, Horvátország és Szerbia.
A kampányra, valamint Budapest téli turisztikai kínálatára a szervezők az Expedia és Hotels.com utazási portállal együttműködésben számos marketingeszközzel hívják fel a figyelmet. A BWI-akciót hirdetések, nemzetközi újságírói tanulmányút, illetve a kampány többnyelvű oldala, a www.budapestwinter.com is népszerűsíti.