Idén a Főszezon - híven a „Falu a város szívében” szlogenjéhez - színes vidéki hangulatot teremtve tartalmas programokkal látta el a látogatókat. A kiállítás a belföldi turizmus meghatározó fórumává vált, nemcsak a szakma, hanem az üdülni vágyók számára is.
Mindkét napon sportbemutatókkal szórakoztatták a közönséget, a csillagszemű néptánc csoport mutatta be műsorát, a gyermekek is jól szórakozhattak, festhettek, gyúrhattak tésztát, halászhattak a kis színes játékhalakra, a színpadon Újrahasznosított mesék címmel kisebb és nagyobb gyerekek öltöztek be mesealakoknak.
Főszezont a G-mentor Kft. szervezte-rendezte, az Itthon otthon van belföldi turisztikai magazin kiadója. "Az első napon is késő estig rengetegen voltak, a helyszín messzemenően beváltotta a hozzá fűzött reményeket, a kiállítók is elégedettek a látogatottsággal" - összegezte lapunk munkatársának Körösi Katalin (G-mentor). "Jövőre is szeretnénk maradni, sőt akár növelni is a kiállítás területét, reméljük hosszú távon tervezhetünk" - mondta Körösi Kata.
Nem panaszkodhattak az érdeklődők sem. Több mint 85 kiállító mutatta be portékáját, kihagyhatatlan kedvezményekkel, őszi-téli akciókkal csalogattak a szállodák és a fürdők az ország minden tájáról. Bemutatkozott a fővárosi közönségnek jó néhány turisztikai marketingszervezet is, hogy bemutassák: térségükben számtalan kiváló program, látnivaló és színvonalas kínálat várja az oda érkező belföldi turistákat. A rendezvényen borászatok, sajttermelők is felsorakoztak, s a közönség kiváló pálinkákkal és kézműves magyar élelmiszerekkel is megismerkedhetett.