A Sofitel szállodalánc is bekapcsolódott a francia gasztronómia világszintű fesztiváljába, mely a So French, So Good („Annyira francia, annyira jó”) kampány részét képezi. A kampányt a francia kormány indította el Franciaország élelmiszerexportjának támogatása, valamint a francia életstílus népszerűsítése érdekében.
A So French, So Good fesztivál július 7-től július 14-ig, Franciaország nemzeti ünnepéig tart, tisztelegve azon nemzet előtt, melynek konyhaművészete
2010-ben a szellemi világörökség része lett. A kampányba 7 ország (Belgium, Brazília, Kína, Németország, Olaszország, az Egyesült Arab Emírségek, valamint az Egyesült Államok) 27 Sofitel szállodáját vonták be, melyek a fesztiválra összeállított ínyenc menüt kínálnak.
Mivel a Sofitel az egyetlen francia nemzetközi luxus szállodalánc, konyhaművészete nagyban hozzájárult ahhoz, hogy előkelő helyet vívott ki magának a szállodaiparban. A tradicionális étkeken keresztül, mint a kenyér, a sajt és a bor, új ízekkel igyekeznek vendégeiket elkápráztatni, érzékeiket felcsigázni.
A francia konyhaművészet nagyköveteként e nemzetközi esemény támogatása érdekében a Sofitel szállodalánc tagjai ismételten összefognak.
A 27 résztvevő Sofitel szálloda:
Belgium: Sofitel Brussels le Louise és Sofitel Brussels Europe.
Brazilia: Sofitel Rio de Janeiro Copacabana, Sofitel Sao Paulo Iberapuera és Sofitel Guaruja Jequitimar.
Kína: Sofitel Wanda Beijing, Sofitel Wanda Harbin, Sofitel Wanda Ningbo, Sofitel Xian On Renmin Square, Sofitel Chongqing Forebase, Sofitel Shanghai Hyland, Sofitel Sheshan Oriental, Sofitel Guangzhou Sunrich, Sofitel Nanjing Galaxy és Sofitel Macau Ponte 16.
Németország: Sofitel Hamburg Alter Wall, Sofitel Berlin Gendarmenmarkt és Sofitel Munich Bayerpost.
Olaszország: Sofitel Rome Villa Borghese.
Egyesült Arab Emírségek: Sofitel Dubai Jumeirah Beach.
Egyesült Államok: Sofitel Minneapolis, Sofitel New York, Sofitel Washington DC La Fayette Square, Sofitel Philadelphia, Sofitel Chicago Water Tower, Sofitel Miami és Sofitel Los Angeles.
Hú, de francia, hú, de finom!
27 Sofitel szálloda vesz részt a „So French, so good”, azaz „Hú, de francia, hú, de finom!” kampányban - tájékoztatta a Turizmus Online-t a Sofitel budapesti szállodája.
Művészet és vendéglátás a Káli-medencében
A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?
A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest
480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra
A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban
A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése
A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten
A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével
A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata
A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat
A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.
Interjú
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.