Javaslatokat várnak a Tisza-tó Napjához

Május 14-én ünneplik hivatalosan a Tisza-tó Napját 2009-ben, amelyet az idei Tisza-tó konferencia ajánlásában fogalmaztak meg.

Egyetlen helyen állt tömeg szerdán kora délután a cannes-i fesztiválpalota alagsorában, ahol ma a kedden kihirdetetett outdoor és direkt kategóriák nevezettjeit állították ki: az HBO Voyeur című projektjét bemutató tabló előtt. Pedig az egy szem A/3-as plakát nem sokat adott vissza abból, ami előző este Gran Prix-t ért az outdoor kategóriában: a mozicsatorna párhuzamosan zajló történeteket vetített egy new york-i házra úgy, mintha azok az átlátszó falakon túl játszódnának.

{video|id=429|width=425|height=344}

Az ötperces (a fenti videó csak részlet), folyamatosan ismétlődő videó a multimédiás projekt weboldalára csábította a nézőket. A BBDO New York által készített többcsatornás kampány nem konkrét műsort népszerűsített, hanem kvázi imázskampányként futtatta a new york-i lakásokban játszódó nyolc fiktív rövid sztorit.

A kampány korábban már elvitte a promo kategória nagydíját is, és jó esélyekkel várhatja a cyber, az integrált és a titanium kategóriák díjátadóit is. Az outdoor zsűri az Advertising Age-nek nyilatkozó elnöke, Prasoon Joshi, a McCann Erickson ázsiai-csendes óceáni térségért felelős kreatívigazgatója szerint kiemelkedő volt a kampány és az egész zsűri egyöntetűen érezte, hogy erre a munkára kell szavaznia. A zsűrielnök szerint az outdoor műfaj pont arra való, amit ez a munka tett – felhívja a figyelmet a kampányra és berántja a nézőket a más csatornákon zajló folytatásba.

Az outdoor kategóriát egyébként az Advertising Age gondos összegzése szerint Ázsia dominálta: a földrész ügynökségei összesen 18 oroszlánt gyűjtöttek be, köztük az első kínai aranyat egy Adidas-munkáért. Az Egyesült Államokból a BBDO New York egy másik, a BBC-nek készített anyaga mellett egyedül a Leo Burnett Chicago ért el helyezést: a McDonald's salátáit hirdető poszteren a plakátba ültetett salátanövények adták ki a feliratot hónapok alatt.

Cannesból bővebben, szubjektíven: kreativcannes.blogspot.com

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.