Egyetlen helyen állt tömeg szerdán kora délután a cannes-i fesztiválpalota alagsorában, ahol ma a kedden kihirdetetett outdoor és direkt kategóriák nevezettjeit állították ki: az HBO Voyeur című projektjét bemutató tabló előtt. Pedig az egy szem A/3-as plakát nem sokat adott vissza abból, ami előző este Gran Prix-t ért az outdoor kategóriában: a mozicsatorna párhuzamosan zajló történeteket vetített egy new york-i házra úgy, mintha azok az átlátszó falakon túl játszódnának.
{video|id=429|width=425|height=344}
Az ötperces (a fenti videó csak részlet), folyamatosan ismétlődő videó a multimédiás projekt weboldalára csábította a nézőket. A BBDO New York által készített többcsatornás kampány nem konkrét műsort népszerűsített, hanem kvázi imázskampányként futtatta a new york-i lakásokban játszódó nyolc fiktív rövid sztorit.
A kampány korábban már elvitte a promo kategória nagydíját is, és jó esélyekkel várhatja a cyber, az integrált és a titanium kategóriák díjátadóit is. Az outdoor zsűri az Advertising Age-nek nyilatkozó elnöke, Prasoon Joshi, a McCann Erickson ázsiai-csendes óceáni térségért felelős kreatívigazgatója szerint kiemelkedő volt a kampány és az egész zsűri egyöntetűen érezte, hogy erre a munkára kell szavaznia. A zsűrielnök szerint az outdoor műfaj pont arra való, amit ez a munka tett – felhívja a figyelmet a kampányra és berántja a nézőket a más csatornákon zajló folytatásba.
Az outdoor kategóriát egyébként az Advertising Age gondos összegzése szerint Ázsia dominálta: a földrész ügynökségei összesen 18 oroszlánt gyűjtöttek be, köztük az első kínai aranyat egy Adidas-munkáért. Az Egyesült Államokból a BBDO New York egy másik, a BBC-nek készített anyaga mellett egyedül a Leo Burnett Chicago ért el helyezést: a McDonald's salátáit hirdető poszteren a plakátba ültetett salátanövények adták ki a feliratot hónapok alatt.
Szerdától lehet asztalt foglalni a tavaszi Országos Étterem Hét rendezvényre, amelyen több mint 200 vendéglátóhely, köztük 14, Michelin-ajánlással rendelkező étterem menüiből lehet majd választani.
A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).