Az üdítőital-óriás egyre inkább a felelős tevékenységek felé mozdul-így fellép a műanyag szennyezés és az elhízás ellen. Az új dizájn talán előfutára lehet a cég azon törekvéseinek, amelyek "zöldebb" csomagolási formákat ígérnek. A Yahoo News szerint azonban a kampány megosztja a fogyasztóközönséget: egyesek kitörően lelkesednek, mások kritikákat fogalmaznak meg a vállalattal szemben.
A fő ellenérv, hogy a tiszta víz értékes erőforrás, közel egymilliárd ember él a világon, aki nem megfelelően fér hozzá. A környezettudatos hangok szintén felróják, hogy a jégpalackok szállítása és az extra hűtés pluszenergiát igényel. A FoodBeast aktivista-portál pedig felrója, hogy a jégpalackok nem túl egészségesek, mert elnyelik a piszkot és a baktériumokat.
Bár kétkedésük minden bizonnyal talál némi visszhangra, a Coca-Cola ezzel az akciójával is megragadta a közfigyelmet.
Forrás: Marketinginfo.hu
Forrás: adweek.com