Kampánnyal és podcasttal támogatja a szektort az Accor

A hotelszakmával foglalkozó, októberben induló podcast – az azonos nevű európai iparági platform része – a vendéglátásban dolgozók történeteit meséli el. Az Accor a szakma minden szereplőjét bátorítja, hogy #HeartOfHospitality hashtaggel ossza meg történeteit. Az első évad interjúalanyai az iparág nemzetközi nagyágyúi és a jövő fiatal vezetői lesznek, a témák között megjelenik a gasztronómia, a vendéglátás jövője, a nők szerepe a szektorban és a fenntarthatóság is.

Az Accor kedden indult páneurópai kampánya és iparági podcastja a hoteliparban dolgozó emberekről szól, akik a szakma szívét és lelkét jelentik. A hotelipar megtestesíti mindazt, ami a legjobban hiányzott az elmúlt évben – az utazás, a bárok, az éttermek, a wellness, az élmények, a felfedezés, a kapcsolatok, és legfőképpen az emberek. Az Accor legújabb kampánya, a Heart of Hospitality (A vendéglátás szíve) szeretné egyesíteni mindazokat, akik támogatják az ágazatot és az azt különlegessé tevő embereket.

„Az iparágunk az érzésekre épül – mondta Duncan O'Rourke, az Accor Northern Europe vezérigazgatója. – Emberekkel foglalkozunk, nálunk csak ez számít: a munkatársaink, a partnereink és a vendégeink. Minden vendéglátóhely arra a szívre és lélekre épül, amit a szenvedélyes, kreatív és szorgalmas emberek tesznek bele nap mint nap. Aki belép egy szállodába vagy vendéglátóhelyre – legyen az vendég vagy munkavállaló –, élményt, a másokkal való érzelmi kapcsolódást keresi. Ezért olyan fontos a mi szakmánk, és ezért hiányzott annyira az elmúlt másfél évben. A szektor az emberi törődésre épül. A vendéglátás azért számít, mert szíve van.”

A kampány része a független mikrosite, ahol inspiráló történeteket olvashatunk a vendéglátás pillanatairól, illetve az egyedi podcast, amely megszólaltatja az Accornál és a teljes vendéglátóiparban dolgozó szakmabelieket.



A Heart of Hospitality Podcast

A kampányhoz hasonlóan Heart of Hospitality néven induló iparági podcast a hotelszakmába és az ott dolgozók életébe nyújt bepillantást, műsorvezetője Duncan O'Rourke, az Accor Northern Europe vezérigazgatója.

A podcast első hat epizódja vezető iparági szakértők – például MPS Puri és Filip Boyen – részvételével többek között a következő témákkal foglalkozik:

● Gasztronómia és a vendéglátás varázsa: MPS Puri a vendéglátás iránti szenvedélyéről

● A vendéglátás jövője: fiatal tehetségek és oktatás

● Nők a vendéglátásban

● Ínyenc életmód: beszélgetés séfekkel

● Build back better! Építsük vissza jobban: fenntarthatóság a vendéglátásban

● Luxusutazások: a világ leleplezése

Az első epizódban Duncanhez csatlakozik régi barátja, munkatársa, a szektor világszerte ismert vezetője, MPS Puri, akivel a gasztronómia művészetéről és a vendéglátás csillogásáról beszélgetnek. Puri inspiráló személyiség, világhírű Food&Beverage szakértő egy olyan ágazatban, amelyet ő „a szállodaipar legszexibb részének” nevez. A podcastban öt évtizedes karrierje történeteit osztja meg a hallgatókkal.

A vendéglátás azért számít, mert szíve van

Az Accor kampányának célja, hogy lendületet adjon annak az ágazatnak, amelyet világszerte súlyosan érintett a világjárvány és a nyomában járó jogszabályok és korlátozások.

Az Accor arra bátorítja az iparágban dolgozókat, hogy a Heart of Hospitality weboldalon vagy a közösségi médiában a #heartofhospitality hashtaggel osszák meg történeteiket.

A Heart of Hospitality az Accor által létrehozott iparági platform, amely a világszerte a hoteliparban dolgozók – az összes munkavállaló tizede – hangját képviseli.

Mindenkinek van egy vendéglátáshoz kapcsolódó története. Legyen szó különleges pillanatról, valakiről, aki egy fontos percben jelen volt, vagy egy karrierről, az Accor várja a saját sztorikat, vagy történeteket a szakma más nagyrabecsült képviselőiről. A történeteket megoszthatják az Instagramon a #HeartOfHospitality hashtaggel vagy a [email protected] e-mail címen.



Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.