Az Accor kedden indult páneurópai kampánya és iparági podcastja a hoteliparban dolgozó emberekről szól, akik a szakma szívét és lelkét jelentik. A hotelipar megtestesíti mindazt, ami a legjobban hiányzott az elmúlt évben – az utazás, a bárok, az éttermek, a wellness, az élmények, a felfedezés, a kapcsolatok, és legfőképpen az emberek. Az Accor legújabb kampánya, a Heart of Hospitality (A vendéglátás szíve) szeretné egyesíteni mindazokat, akik támogatják az ágazatot és az azt különlegessé tevő embereket.
„Az iparágunk az érzésekre épül – mondta Duncan O'Rourke, az Accor Northern Europe vezérigazgatója. – Emberekkel foglalkozunk, nálunk csak ez számít: a munkatársaink, a partnereink és a vendégeink. Minden vendéglátóhely arra a szívre és lélekre épül, amit a szenvedélyes, kreatív és szorgalmas emberek tesznek bele nap mint nap. Aki belép egy szállodába vagy vendéglátóhelyre – legyen az vendég vagy munkavállaló –, élményt, a másokkal való érzelmi kapcsolódást keresi. Ezért olyan fontos a mi szakmánk, és ezért hiányzott annyira az elmúlt másfél évben. A szektor az emberi törődésre épül. A vendéglátás azért számít, mert szíve van.”
A kampány része a független mikrosite, ahol inspiráló történeteket olvashatunk a vendéglátás pillanatairól, illetve az egyedi podcast, amely megszólaltatja az Accornál és a teljes vendéglátóiparban dolgozó szakmabelieket.
A Heart of Hospitality Podcast
A kampányhoz hasonlóan Heart of Hospitality néven induló iparági podcast a hotelszakmába és az ott dolgozók életébe nyújt bepillantást, műsorvezetője Duncan O'Rourke, az Accor Northern Europe vezérigazgatója.
A podcast első hat epizódja vezető iparági szakértők – például MPS Puri és Filip Boyen – részvételével többek között a következő témákkal foglalkozik:
● Gasztronómia és a vendéglátás varázsa: MPS Puri a vendéglátás iránti szenvedélyéről
● A vendéglátás jövője: fiatal tehetségek és oktatás
● Nők a vendéglátásban
● Ínyenc életmód: beszélgetés séfekkel
● Build back better! Építsük vissza jobban: fenntarthatóság a vendéglátásban
● Luxusutazások: a világ leleplezése
Az első epizódban Duncanhez csatlakozik régi barátja, munkatársa, a szektor világszerte ismert vezetője, MPS Puri, akivel a gasztronómia művészetéről és a vendéglátás csillogásáról beszélgetnek. Puri inspiráló személyiség, világhírű Food&Beverage szakértő egy olyan ágazatban, amelyet ő „a szállodaipar legszexibb részének” nevez. A podcastban öt évtizedes karrierje történeteit osztja meg a hallgatókkal.
A vendéglátás azért számít, mert szíve van
Az Accor kampányának célja, hogy lendületet adjon annak az ágazatnak, amelyet világszerte súlyosan érintett a világjárvány és a nyomában járó jogszabályok és korlátozások.
Az Accor arra bátorítja az iparágban dolgozókat, hogy a Heart of Hospitality weboldalon vagy a közösségi médiában a #heartofhospitality hashtaggel osszák meg történeteiket.
A Heart of Hospitality az Accor által létrehozott iparági platform, amely a világszerte a hoteliparban dolgozók – az összes munkavállaló tizede – hangját képviseli.
Mindenkinek van egy vendéglátáshoz kapcsolódó története. Legyen szó különleges pillanatról, valakiről, aki egy fontos percben jelen volt, vagy egy karrierről, az Accor várja a saját sztorikat, vagy történeteket a szakma más nagyrabecsült képviselőiről. A történeteket megoszthatják az Instagramon a #HeartOfHospitality hashtaggel vagy a [email protected] e-mail címen.