Új almárkát, a Törley borcsaládot dobott piacra a Törley, melynek kommunikációs támogatását a Törley-csoportnak két éve dolgozó Carbon Group végezte. A Törley-borok három fajtával debütáltak, melyek közül mindhárom a cég etyek-budai borvidéken található szőlőterületeiről származik: a chardonnay, a pinot noir rozé és egy félédes muskotály alkotja a palettát.
A kampány célja az, hogy az idén 131 éves pezsgőmárkát fogyasztókban bizalmat ébresszenek az új termék iránt, a kreatívanyagokon pedig bemutassák a három különböző borfajta emocionális értékeit.
Szeptembertől az országos kampány részeként televízióreklámok, óriásplakátok, eladáshelyi és internetes hirdetések, valamint kóstoltatások és rendezvények ismertetik meg a fogyasztókkal a Törley új borait.
{youtube|id=Wv5GOcaWsI8}
Forrás: Kreatív Online