Perut mint turisztikai desztinációt a folyamatos növekedés jellemzi, főként az őskori emlékek rajongói és a túrázók által kedvelt úti cél. Az ország ennek ellenére a további fejlődést tűzte ki célul, amelyet újabb piacok elérésével kívánnak megvalósítani. Ehhez a hatékony stratégia kidolgozásával foglalatoskodik jelenleg a helyi turisztikai hivatal, amelynek elnöke, Carlos Canales Anchorena a közelmúltban elárulta, hogy kommunikációjukkal a kelet-európai és észak-európai országokat, főként az orosz látogatókat szeretnék elérni, írja a Tourism Review.
Az idei évben a várakozások szerint Peru turizmusból származó bevétele 3,2 milliárd dollár lesz, ami 20 százalékos növekedést jelentene a tavalyi év képest. Az egyik legfőbb felhajtóerőt az jelenti idén az ágazat számára, hogy a közelmúltban a közeli piacokra közlekedő légitársaságot indítottak. Számos infrastrukturális fejlesztés zajlik Peruban, az ország külkereskedelmi és turisztikai minisztériuma pedig a közlekedés javítása érdekében nemrégiben jelentette be 31 új belföldi légi járat indítását. Az Air France Párizs és Lima között júliustól heti öt alkalommal közlekedik.