A Foodie.com teljes egészében az ínyenceknek szól. A lépéssel a többnyire divat és egészség témájú website-ok létrehozásával foglalkozó Glam is belépőt nyert a hirdetők körében is mindig népszerű, ételközpontú média területére - közölte a Reuters.
A Foodie.com felhasználói már meglévő facebookos vagy twitteres adataikkal hozhatnak létre fiókot. Ezután szakácsokat és gasztronómiai publicistákat követhetnek az oldalon, megoszthatják saját tapasztalataikat, illetve kutakodhatnak egy receptadatbázisban is.
A Glam száznál is több gasztronómiai újságírót és bloggert állított csatasorba az ügy érdekében, mellettük pedig egy kulináris szakértőkből álló tanácsadó testület is segíti a tartalomszolgáltatást.
Samir Arora Glam-vezérigazgató szerint egy ételekre, étkezésre fókuszáló közösségi site-nak mindenképpen lehet létjogosultsága a piac óriásai mellett. Szerinte a felhasználók átlagosan 3-4 közösségi oldalon lesznek aktívak a jövőben, így a specializált weboldalak is elférnek. (Médiainfo)