A személyes megkérdezés az Oktatási és Kulturális Minisztérium, a Magyar Turizmus Zrt., a Nemzeti Kulturális Alap, az Országos Rádió és Televízió Testület, a Magyar Mozgókép Közalapítvány ismertségét is vizsgálták. A megkérdezettek 64%-a válaszolt úgy, hogy ismeri a Magyar Turizmus Zrt.-t, amellyel a Társaság – az Oktatási és Kulturális Minisztérium után (84%) – a második legismertebb intézmény a felsoroltak közül.
Azok körében, akik már hallottak az adott intézményekről vizsgálták továbbá, hogy találkoztak-e már olyan kulturális ajánló műsorral vagy hirdetéssel, amelyet a felsorolt öt Társaság valamelyike készített, illetve népszerűsített. A legtöbben (59%) a Magyar Turizmus Zrt.-t említették.
A Társaság 2006 óta egy-egy téma köré fókuszálja belföldi marketingkommunikációs tevékenységét, amely egyfelől lehetővé teszi a források koncentrálását, a külső partnerekkel közös akciókat, másfelől az egy „ernyő” alatt összefogott ajánlatokkal átütőbben és hatékonyabban tud megjelenni a piacon. Mint ismeretes, a Társaság a 2009-es évet a kulturális turizmusnak szenteli. A kampányév célja Magyarország kulturális értékeinek, örökségének megismertetése és az erre épülő turizmus élénkítése lesz.