A Kalicka Bistro pesti kávézó grafikai pályázatot hirdet bögréinek díszítésére. Az öt legtöbb szavazatot gyűjtő alkotásokból a Kalicka Bistro vezetősége választja ki a nyertes grafikát, amely a cég kávéspoharait díszítheti. De nem csak a kerámia bögrék kapnak új külsőt, hanem az elvitelre kérhető papír poharakra is felkerül a nyertes minta. Az ötlet nem új keletű, az amerikai filmeknél már mindenki hozzászokhatott a - különböző márkájú - reggeli kávéspohárral jövő-menő emberek látványához. Mivel ez a megoldás ide haza is egyre népszerűbb, ezért a Kalicka Bistro tavasszal bevezetésre kerülő új, "coffee to go" szolgáltatásban is használni fogja az új grafikát.
A díjkiosztóra március 16-án kerül sor, ahol a nyertesek személyesen vehetik át nyereményüket, egy fogadás keretein belül, a kávézóban. A három legjobb grafikai tervet készítő művész egészen biztosan gazdagabb lesz (az első két helyezés esetében) a Kalicka Bistro két évre szóló 20 % kedvezményre jogosító kuponjával, illetve a harmadik helyezést elért nyertes is megkapja ezt a kupont, csak egy és nem két évre. Az első helyezés fődíját még egy iPod shuffle készülékkel egészíti ki a Bistro, illetve a nyertes pályamű a Kalicka "take away" poharain lesz majd látható, ezzel népszerűsítve a győztes alkotót is.
A kávézó ezzel a pályázati kezdeményezésével, illetve filmklubok és színielőadások szervezésével kíván a jövőben lehetőséget adni, a fiatal magyar művészek bemutatkozására. A pályaműveket a Bistro kiállítja, amelyeket három héten keresztül lehet majd megtekinteni a Rottenbiller utca 32. alatt. (forrás: Marketinginfo)