A Német Turisztikai Hivatal (DZT), Mainz Marketing, Wiesbaden Marketing GmbH illetve a Frankfurt am Main Tourismus + Congress GmbH által Mainzban 3. alkalommal április 18-20. között megrendezett GTM-et lezáró, kedd esti beszéde során Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsának elnöke eredményesnek ítélte az idei vásárt. Hedorfer elmondta: a kiállítók 90 százaléka már a vásár ideje alatt jelezte: jövőre is részt kíván venni a GTM-en.
2011-ben a vásárnak Köln, Bonn és Düsseldorf ad otthont. A kedden véget ért beutaztató vásár első napján 1129 fő vett részt, míg a második, keddi napon közel 1000. Jóllehet, a vulkáni hamufelhő következtében meg nem érkezett tengerentúli vevők elmaradása érezhető volt.
Hedorfer kifejezve sajnálkozását a kialukult közlekedési helyzet következtében előállt részvevői létszámcsökkenés fölött, elmondta: még az idei év során rendeznek a távolmaradt tengerentúli vevők számára egy „pót” GTM-et. Az esemény időpontja és helyszíne azonban még nem eldöntött. A DZT egyelőre partnereket keres a megrendezéshez.