Ma mindkét cég egyszemélyi tagja a Törley Pezsgőpincészet Kft. A TP nem kívánt nyilatkozni a változtatások részleteiről. Lefler Zoltán, a társaság marketing osztályának illetékese közölte: a vállalat teljes éves forgalmának 50 százalékát az év utolsó két hónapjában bonyolítja le, ezért minden munkatárs maximális odafigyelésére van szükség ahhoz, hogy a cég termelési, marketing és kereskedelmi szempontból fel tudjon készülni. Emiatt a társaság az idén már nem tud állást foglalni az ügyben – tette hozzá.
Ágazati szakértők a Törley változtatásait alapvetően számviteli-admininsztratív lépésnek tartják. Horváth Csaba szerint korábban a magyarországi bor- és pezsgőpiaci terjeszkedés bevett gyakorlata volt, hogy külföldi vállalatok meglévő márkákat vásároltak fel. A Walton például az izsáki pezsgőgyár tulajdona volt. Mára azonban kiderült, hogy e termék kevésbé keresett a piacon, ezért a cégportfólió egyszerűsítése azt mutatja, hogy a nemzetközi piacokon is sikeres, tradicionális márkáit kívánja előnyben részesíteni a Törley – vélte Horváth Csaba, a Hegyközségek Nemzeti Tanácsának (HNT) főtitkára. (forrás: Agromonitor)